Ga naar inhoud

Willen jullie op mij stemmen?


marCiano

Aanbevolen berichten

  • Reacties 152
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Bayonetta is mijn memorabele game van dit generatie, jammer dat tie zo underrated is. Het einde van The Walking Dead van TellTale, emmers vol trannen gehuild. InFamous2 goede einde is ook prachtig waar ik ook een traantje wegpinkte. God of War 3 is een en al memorabel qua boss fights en natuurlijk alles van UC1&2 en TLoU.
Link naar reactie
Delen op andere sites

-Het moment dat ik de trein uitstapte in Red Dead Redemption en het station af liep en dacht ik dacht holy shit dit wordt vet. - Toen ik de Modern warfare 2 multyplayer ging spelen. -Toen ik de eerste wereld in minecraft maken. -Wiet velden verbranden in Far Cry 3. -Dishonored de sfeer die er rond hing was echt geweldig -Alan wake, lekker anders dan de rest. -waarschijnlijk nog shit van GtaV -En heel veel dingen die ik vergeten ben en dus daarom hier niet bij horen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Pu-leden, Ik doe mee met de Luigi-prijsvraag en ik kan een Wiiu winnen. Ik heb nog geen Wiiu, en die zou ik graag in mijn collectie zien. Nou vroeg ik me af of jullie op mij willen stemmen. Je hoeft alleen maar op het linkje te klikken. Dan zul je mijn foto zien, en vervolgens moet je op het groene duimpje klikken. Linkje: http://tinyurl.com/q5dmbkf Alvast bedankt mvg, Arendjan
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...