Ga naar inhoud

Willen jullie op mij stemmen?


marCiano

Aanbevolen berichten

  • Reacties 152
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Mass Effect serie (behalve het gay-ass einde van 3). Einde van Borderlands 3 (omin gaar maar ik zal het nooit vergeten). Einde Crysis 2. Einde The Walking Dead. Verhaal van The Last of Us. Einde Halo 3. Gears of War 1, 2 en 3 online (fuck Judgment). Skyrim verhaal en setting. Fallout 3 einde. Bioshock 1 en Infinite einde. Arkham City einde. Far Cry 3 begin en Vaas. Assassin's Creed serie: aardig verhaal en killen met hidden blades. Uncharted trilogy verhaal. Dishonored : de setting.
Link naar reactie
Delen op andere sites

MGS4 - Intro - Terugkeer naar Shadow Moses - Vamp die eindelijk dood gaat - Gevecht met Screaming Mantis - Laatste gevecht tussen Snake en Ocelot - Big Boss en Major Zero die nog eventjes komen chillen op het einde - Flashbacks naar eerdere MGS games - Eerste keer dat je Octocamo zich aanpast aan z'n omgeving Zal vast nog wel een heleboel meer momenten uit deze game kunnen bedenken. GTA IV - Intro, aankomst in Liberty City - Die ene missie waarbij je die bank moet beroven, losjes gebaseerd op de film Heat - TBoGT: Alle cutscenes en missies met Yusuf - TBoGT: Die ene missie waarbij je die journalist moet intimideren - TBoGT: Eindmissie, vooral door het nummer wat erbij wordt afgespeeld (Crookers - No Security) Red Dead Redemption - John Marston die compleet overhoop wordt geknald - Jack Marston die daarop wraak neemt Resistance: Fall of Man - Vooral persoonlijk eigenlijk, dit was mijn eerste PS3 game en ik weet nog hoe vet het eruitzag toen ik voor het eerst zo'n gigantisch buitenaards spinachtige robot zag, terwijl je zelf rondliep in een veel kleinere versie daarvan, terwijl ik die in eerste instantie al indrukwekkend vond (Ben allang al de echte namen van die dingen vergeten) The Last of Us - Intro - Einde God of War 3 - Helios z'n kop eraf rukken - Hercules z'n kop in elkaar smashen met z'n eigen wapens CoD: MW4 - All ghillied up, het moment dat je die andere gast vanuit het gras ziet verschijnen - De daarop volgende missie, het moment waarop je die gast met je sniper moet neerknallen Fallout 3 - De eerste keer dat je in de grote boze wereld komt nadat je uit de Vault bent ontsnapt Ik kan vast nog wel wat meer bedenken, maar daar heb ik momenteel even geen zin meer in. Doei.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn meest memorabele moment is in Mass Effect als Shepard een conversatie heeft met Sovereign, daar kreeg ik gewoon kippevel van. Die dreigende koude machineachtige stem met die teksten zoals; You exist because we allow it, you end because we demand it. I am above your comprehension, I AM SOVEREIGN.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Persoonlijk vond ik Call of Duty Modern Warfare heel erg vet, no joke. Dat was toch wel een hoogtepunt. GTA IV was qua graphics echt wreed, daar was ik destijds echt van weggeblazen. Daarnaast vond ik de laatste jaren erg sterk qua games. Veel revolutionaire IP's als Assassins Creed etc. Ook de FPS is groot geworden in deze generatie. Wat ik wel mis, en dat had de vorige generatie wat meer, zijn de arcade games, denk aan een SSX, Ratchet and Clank of een Streetfighter. Dat soort games waren er weinig of helemaal niet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Met dat laatste ben ik het helemaal eens, er kwam wel een nieuwe SSX uit maar die was dan weer niet split screen te spelen wat ik juist zo leuk vond aan SSX 3(naar mijn mening de beste SSX). Sowieso vind ik dat er weinig co op/splitscreen games waren deze generatie, maar gelukkig komen er een paar veelbelovende aan op de volgende generatie. Ik wil buiten multiplayer ook gewoon de singleplayer samen kunnen doen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals velen al zeiden: Fallout 3, het moment dat je uit de vault komt. Misschien één van de meeste epische openingen voor een game die uiteindelijk ook nog eens een meesterwerk blijkt te zijn. CoD4 en MW2 en de hype eromheen, hetzelfde bij GTA IV. Toch jammer dat dat allemaal al achter ons ligt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...
-Het begin van uncharted 2. -alle missies in de rub al'khali woestijn van UC3 -het begin van AC2 en AC:brotherhood -het einde van guacamelee! (ik weet niet waarom, maar het is wel verrasend) -de soundtrack van hotline miami -de russische roulet scene uit black ops -raging menendez uit black ops 2 -no russian uit MW2 -het einde van alle modern warfare's -'the nuke' uit MW -het einde van RDR -het begin van BioShock
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...