Ga naar inhoud

Mario & Luigi in het Nederlands


ropel

Aanbevolen berichten

  • Reacties 250
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik dacht al, waar blijft toch deze topic. Geert Wilders is de grap van de politiek, grote mond, maar niks uitvoeren en door blijven hameren op de Islam. Kopvoddentax? Serieus man? Ik ben het wel eens dat buitenlanders die hier komen om een uitkering te trekken gewoon weg mogen of het nou marokanen, bulgaren, cyprioten of amerikanen zijn. Mocht je binnen 5 jaar van aankomst een strafbaar feit plegen i.v.v. diefstal, fraude of wat dan ook, dan mogen ze linea recta oprotten, terug naar eigen land. In deze proefperiode van 5 jaar krijgen ze ook geen uitkering als ze werkloos zijn, wij nederlanders werken voor onze centen op te kunnen leven, dan mogen zij dat ook. Al worden ze putjesschapper.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarnaast ben ik van mening dat gemeenten gaan ophouden om buitenlanders op hun wenken te bedienen, ze gaan nederlands of engels spreken, dus buitenlanders moeten verplicht worden een taalcursus te volgen, onderling mogen ze best in moedertaal communiceren, naar de nederlanders mogen ze in een begrijpelijke taal praten. Engels en Nederlands zijn algemene talen die grotendeels door de nederlanders gesproken worden, ben je als buitenlander niet van plan de taal te leren? Dan is daar de grens en wegwezen. Simpel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nederland moet gewoon een immigratiedienst hebben die het oostenrijkse en zwitserse bewindt doorvoert. Strenge eisen aan de immigrant, voldoen ze niet aan de eisen is daar het gat van deur. De oostenrijkse eisen zijn gelijk aan de eisen die ik genoemd heb als voorbeeld hierboven alleen extremer. Daar krijgen oost europeanen, turken en marokanen heel simpel een proeftijd van 6 maanden, geen werk is wegwezen. Aanraking met de politie? Wegwezen. En dat is alleen de mentaliteit van de immigratiedienst, de oostenrijkse bevolking is zelfs erger, als ze weigeren duits te spreken worden ze gewoon genegeerd, of het bij een pompstation of restaurant is. Bedelen in Innsbruck is verboden, ondanks dat zitten ze er toch, maar als de politie eraan komt zijn ze weg en als ze te langzaam zijn of geklaagd wordt, worden ze opgepakt. Als toerist zie je het niet, totdat je in Oostenrijk woont.De Oostenrijkers komem bijna xenofobisch over, maar dat zijn ze absoluut niet, de Nederlanders vinden ze namelijk het leukste volk om als gast of inwoner te hebben. Geen onvriendelijk woord of gedrag gehad. En dan zegt men dat zwitsers erg zijn XD
Link naar reactie
Delen op andere sites

@gta2kev Mee eens, ik en mijn broer zijn op de basisschool ontzettend gepest. Op de middelbare school was het voor mij over, maar mijn broer is nog verder gepest. Ik vind het ontzettend vreemd dat scholen er niks aan willen (of kunnen) doen. Hoezo kunnen basis- en middelbare scholen gewoon die asociale k*t kinderen gewoon niet van school afsturen? Het is altijd het verhaal dat de slachtoffer wat sterker moet zijn en er minder voor moet zorgen dat pesters reden hebben om te pesten. Dat is toch scheef? Ik vind het verwonderlijk dat politieke partijen hier niets aan doen, die pesters zijn de volgende asociale generatie.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het punt is dat het niet deze generatie voor het eerst is dat er gepest wordt. Ja het is een probleem, kinderen plegen er zelfs zelfmoord door. Ik zeg dus niet dat het opgelost moet worden, maar ook in de vorige generaties had je mensen die gepest werden. Dus ik denk dat ze zich niet zo druk maken over het probleem. Ze hebben dringendere zaken, zoals alle moslims uit het land gooien en de hele economie de afgrond ingooien door uit de EU te stappen, aan hun hoofd. Maar ik betwijfel of dat pesten ooit geheel uitgeroeid kan worden, denk dat het iets is wat in onze cultuur zit. Gewoon het idee dat als iemands pikkie iets groter is dan die van iemand anders dan moet die andere persoon dus buitengesloten worden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies de scholen kunnen moeilijk met honkbalknuppels door de school lopen om pesters te straffen. Daarbij komt dat zodra de leerlingen buiten de school zijn De school niets meer aan kan doen. Wat ik raar vind is als iemand jarenlang gepest is en dan ingrijpt door de pester(s) helemaal de tering in te slaan dat hij dan gestraft word want "geweld is nooit de oplossing". Dat is bullshit want vaak is geweld de oplossing.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Wat ik raar vind is als iemand jarenlang gepest is en dan ingrijpt door de pester(s) helemaal de tering in te slaan dat hij dan gestraft word want "geweld is nooit de oplossing". Dat is bullshit want vaak is geweld de oplossing. Omdat doen alsof geweld te rechtvaardigen is een holbewoner-maatschappij oplevert.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Wat we nu doen is de meerderheid laten rechtvaardigen, waarmee je heel krom gezegd, de minderheid ondedrukt. Dat is niet helemaal waar inzake de rechtsgang omdat iedereen het grofweg eens is. Het gaat vooral om de mate van straf, niet de vraag of er gestraft moet worden. >Daarnaast beslist de meerderheid vrijwel nooit wat rechtvaardig is, zie de 'kopschoppers' of de enorme hoeveelheid pedo's die er in de ogen van een enorme meerderheid vindt dat ze opgehangen moeten worden. Huuuuhhh? Waar gaat het over rechtvaardigheid dan? Bestaat dat überhaupt? Wat betreft pedoseksuelen weet de "enorme meerderheid" gewoon niet wat ze wil en blaat men de rest van de samenleving na. In de jaren '70 en '80 was het bon ton om zowel als policitus en wetenschapper vrijwillige seksuele conacten met minderjarigen te verdedigen. Waar waren toen al die "rechtvaardige" mensen die iedere pedoseksueel willen opknopen enzo?

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...