Ga naar inhoud

Mario & Luigi in het Nederlands


ropel

Aanbevolen berichten

  • Reacties 250
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Jammer JahArmy dat je zo laag reageert. Mijn mening en persoonlijke ervaring hebben niets met mijn intelligentie te maken. En ik durf nog wel de uitdaging aan te gaan meer boeken dan jou te hebben (gelezen). Maar boeken over buitenlanders en hun gedrag heb ik niet, ik neem aan jij ook niet. Maar nogmaals zal ik maar toelichten dat ik de dingen ziet zoals ik ze doe, omdat het in mijn stad er zo aan toe gaat. Verder zal ik ook nog eens extra benadrukken dat ik ook dagelijks met buitenlanders op mijn werk te maken heb. Verder wil ik ook zeggen dat er genoeg goede buitenlanders bestaan, het is alleen zo jammer dat er ook veel slechte tussen zitten en in mijn stad helaas meer slechte als goede. En dan nog iets. Een normaal doorsnee buitenlands gezin wordt in dit land verdomd goed behandeld, ze krijgen in principe alle kansen die de gemiddelde Nederlander ook krijgt. Hier in Dordrecht kiezen hele Marokkaanse gezinnen er voor om juist bij elkaar te wonen, omdat ze uit hetzelfde dorp uit de bergen komen. De woningcorporaties hebben ze juist een halt toe moeten roepen, omdat het uit de hand liep en bepaalde wijken gewoon op een klein kamp begonnen te lijken. Die mensen willen helemaal niet inburgeren. En dan ook nog eens heel de buurt terroriseren. En over jou familie. Leuk dat ze slimme persoonlijkheden hebben, maar kennen zijn zen iet slim genoeg om zich aan de sociale wetten te houden. Dat ze niet beter weten is echt een kut smoes. We hebben meerdere vormen van intelligentie en het sociaal aspect speelt daar een ongelofelijke rol in, ook dat telt bij een goede samenleving, niet alleen goede cijfers halen voor wiskunde.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal met je eens. Neem nou de negerzoen.. Ik vind trouwens dat blanke vla niet kan, voel me echt gediscrimineerd daardoor. Alsof ik als blanke alleen maar vla geef. Het enige wat aan zwarte Piet moet veranderen is z'n naam, ik vind Piet echt geen neger-naam. Kunnen we hem niet zwarte Winston, Gregory of Raoul noemen ofzo?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je op je 40e met pensioen gaat krijg je geen AOW, tenzij je in een beroep hebt gewerkt waarin dat is toegestaan omdat het zo belastend is. Maar ik weet niet of dat er een beroep is waarbij het al op je 40e mag. Haalt niet weg dat de autochtonen gebruik kunnen maken van dezelfde regelingen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem ligt 'volgens mij' aan de opvoeding en het meegeven van normen en waarden. Als je een marokaans gezin vergelijkt met die van molukkers, Chinezen en of surimamers zit daar een groot verschil in. Hebben jullie trouwens ooit van hang groep Chinezen gehoord? Ik niet namelijk. Ik ben trouwens half nederlands half marokaans met een Surinaamse stief vader en 2 molukse zwagers spreek dus redelijk uit ervaring lol.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn moeder en ik hebben tegen wil en dank te maken met 2 Molukkers van sekte genaamd Leger des Heils die ondanks rechterlijke uitspraken dat mijn broertje en zusje naar huis moeten hun door blijven gijzelen. Dit is een zeer recente uitspraak geweest van die 2 Molukkers ( of eigenlijk gewoon uitgekotste Indonesiërs ): **- Moeder is niet in staat om The Russian in zijn zucht naar gerechtigheid te temmen en dat zegt al genoeg over haar tekort aan opvoedingsvaardigheden.** Oftewel omdat mijn moeder mij met normen en waarden heeft opgevoed ( zoals onder andere gerechtigheid ) is mijn moeder een slechte ouder. Fijne mensen die Molukkers.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>n moeder en ik hebben tegen wil en dank te maken met 2 Molukkers van sekte genaamd Leger des Heils die ondanks rechterlijke uitspraken dat mijn broertje en zusje naar huis moeten hun door blijven gijzelen. Dit is een zeer recente uitspraak geweest van die 2 Molukkers ( of eigenlijk gewoon uitgekotste Indonesiërs ): - Moeder is niet in staat om The Russian in zijn zucht naar gerechtigheid te temmen en dat zegt al genoeg over haar tekort aan opvoedingsvaardigheden. Oftewel omdat mijn moeder mij met normen en waarden heeft opgevoed ( zoals onder andere gerechtigheid ) is mijn moeder een slechte ouder. Fijne mensen die Molukkers. Ongelofelijk dit, ik wil niet eens weten hoe groot jou oogkleppen zijn. Wss nog groter dan me lul.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...