Ga naar inhoud

Mario & Luigi in het Nederlands


ropel

Aanbevolen berichten

>Waar woon je dan? Zeker geld ontvangen uit Nederland om onder je palmboom te zitten en niet werken. Ik ken jouw soort wel. 1. Ik woon op een van de caribische eilanden 2. Hoe kom jij er in godsnaam bij dat ik geld uit Nederland ontvang? 3. Hoe kom je er bij dat ik niet werk? 4. Jij kent mijn soort niet want je weet nieteens wie ik ben. 5. Lul voortaan niet zo dom en denk eerst na voordat je dingen gaat roepen/typen. Ik ben blij dat ik mensen zoals jou met vooroordelen hier veel minder tegen kom.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 250
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Deezide, jij bent heel goed in het trekken was conclusies zonder te weten hoe het echt in elkaar zit en je roept dingen die totaal nergens op zijn gebaseerd. Ik noem dat domheid. Ik probeer zo weinig mogelijk worden vuil te maken aan mensen zoals jou want het heeft geen zin om met randebielen als jou een discussie te voeren, waste of time.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
. . . . . .. . . . . . . . . . . ,.-‘”. . . . . . . . . .``~., . . . . . . . .. . . . . .,.-”. . . . . . . . . . . . . . . . . .“-., . . . . .. . . . . . ..,/. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ”:, . . . . . . . .. .,?. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .\, . . . . . . . . . /. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ,} . . . . . . . . ./. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ,:`^`.} . . . . . . . ./. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ,:”. . . ./ . . . . . . .?. . . __. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . :`. . . ./ . . . . . . . /__.(. . .“~-,_. . . . . . . . . . . . . . ,:`. . . .. ./ . . . . . . /(_. . ”~,_. . . ..“~,_. . . . . . . . . .,:`. . . . _/ . . . .. .{.._$;_. . .”=,_. . . .“-,_. . . ,.-~-,}, .~”; /. .. .} . . .. . .((. . .*~_. . . .”=-._. . .“;,,./`. . /” . . . ./. .. ../ . . . .. . .\`~,. . ..“~.,. . . . . . . . . ..`. . .}. . . . . . ../ . . . . . .(. ..`=-,,. . . .`. . . . . . . . . . . ..(. . . ;_,,-” . . . . . ../.`~,. . ..`-.. . . . . . . . . . . . . . ..\. . /\ . . . . . . \`~.*-,. . . . . . . . . . . . . . . . . ..|,./.....\,__ ,,_. . . . . }.>-._\. . . . . . . . . . . . . . . . . .|. . . . . . ..`=~-, . .. `=~-,_\_. . . `\,. . . . . . . . . . . . . . . . .\ . . . . . . . . . .`=~-,,.\,. . . . . . . . . . . . . . . .\ . . . . . . . . . . . . . . . . `:,, . . . . . . . . . . . . . `\. . . . . . ..__ . . . . . . . . . . . . . . . . . . .`=-,. . . . . . . . . .,%`>--==`` . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . _\. . . . . ._,-%. . . ..`
Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze is voor de NOOB met een 0 rank. . . . . . .. . . . . . . . . . . ,.-‘”. . . . . . . . . .``~., . . . . . . . .. . . . . .,.-”. . . . . . . . . . . . . . . . . .“-., . . . . .. . . . . . ..,/. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ”:, . . . . . . . .. .,?. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .\, . . . . . . . . . /. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ,} . . . . . . . . ./. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ,:`^`.} . . . . . . . ./. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ,:”. . . ./ . . . . . . .?. . . __. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . :`. . . ./ . . . . . . . /__.(. . .“~-,_. . . . . . . . . . . . . . ,:`. . . .. ./ . . . . . . /(_. . ”~,_. . . ..“~,_. . . . . . . . . .,:`. . . . _/ . . . .. .{.._$;_. . .”=,_. . . .“-,_. . . ,.-~-,}, .~”; /. .. .} . . .. . .((. . .*~_. . . .”=-._. . .“;,,./`. . /” . . . ./. .. ../ . . . .. . .\`~,. . ..“~.,. . . . . . . . . ..`. . .}. . . . . . ../ . . . . . .(. ..`=-,,. . . .`. . . . . . . . . . . ..(. . . ;_,,-” . . . . . ../.`~,. . ..`-.. . . . . . . . . . . . . . ..\. . /\ . . . . . . \`~.*-,. . . . . . . . . . . . . . . . . ..|,./.....\,__ ,,_. . . . . }.>-._\. . . . . . . . . . . . . . . . . .|. . . . . . ..`=~-, . .. `=~-,_\_. . . `\,. . . . . . . . . . . . . . . . .\ . . . . . . . . . .`=~-,,.\,. . . . . . . . . . . . . . . .\ . . . . . . . . . . . . . . . . `:,, . . . . . . . . . . . . . `\. . . . . . ..__ . . . . . . . . . . . . . . . . . . .`=-,. . . . . . . . . .,%`>--==`` . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . _\. . . . . ._,-%. . . ..`
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
Oh ja de Deense kroon staat ook vast tegen de euro. De grote Zwitserse vrienden nemen trouwens ook alle Europese wetgeving klakkeloos over. Wat een feest is het daar, 0 invloed op de wetten die je zelf aanneemt. Laten we snel uit de EU en de Euro stappen, al onze invloed opgeven en alsnog compleet afhankelijk zijn van Brussel. Geert Wilders is een genie.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

>In mijn ogen zijn de enige echte nadelen er voor bijvoorbeeld de Afrikaanse boeren die niet kunnen opboksen tegen onze gedumpte landbouwgoederen en tariefmuren. En toch ben ik ongelofelijk blij dat we door deze maatregelen Afrika buiten de deur houden. Het is meer dan verstandig om genoeg levensmiddelen zelf te produceren mocht het een keer echt fout gaan.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...