Ga naar inhoud

Welke ps3 game MOET je gespeeld hebben?


Daenerion

Aanbevolen berichten

  • Reacties 150
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Stat scaling betekent dat als je strenght of dex of een andere skill hoger is je wapen meer schade doet. Als een wapen bij B scaled met strength, dan is het een wapen voor een strength build en als een wapen A scaled met faith doet ie meer damage als je meer faith hebt. Fire gems zijn daarom minder goed omdat je wapen dan niet meegroeit met je level.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt toch attacks op R1 en R2 en op L1 zit block en L2 parryen (of andersom)?

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is op zich beter om je op één tak te richten, anders krijg je later problemen. Denk dat Knight wel een goede keuze is voor beginners. Het heeft zeker nut om een schild te gebruiken, wou je als knight heel Lothric doorrollen? Ik heb de preset nog niet gewijzigd, maar als je de springknop wijzigen kan doe ik dat. Als je afsluit blijf je exact op die plek staan, met exact de hoeveelheid zooi die je bij je had.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb denk ik wel hetzelfde. Is ook niet te overtreffen dat gevoel van Dark Souls 1 (mijn eerste) wanneer je voor het eerst een epic baas downt of eindelijk lijkt door te hebben hoe het spel en de enemies in elkaar steekt. Ik ben dus niet onwijs onder de indruk maar wel heel blij met de game. Hetzelfde valt te zeggen over DS2 en Bloodborne.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat had ik begrepen inderdaad maar dan kies ik liever meteen vanaf het begin de juiste class, hoewel ik me kan voorstellen dat die souls die nodig zijn om die levels te compenseren halverwege de game al niks meer voorstellen. Ik begrijp dat een shield goed is maar heeft dat shield nut in een bossfight? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat ik iets kan blokken met mijn schildje tegen bazen die zo groot als een flatgebouw zijn, of heb ik dat mis?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh dat is wel nice dat je gewoon blijft staan waar je stopt. De springknop is momenteel de rechterstick terwijl je rent, maar de andere knoppen zijn eigenlijk ook al allemaal bezet. Ik moest in ieder geval flink wennen aan het feit dat RB en RT slaan zijn ipv de X. Dus al een paar keer gehad dat ik een parry deed en daarna doodleuk een estus flask wegdrink....
Link naar reactie
Delen op andere sites

Knight is de beste keus als beginner en heeft zelfs al stats voor wat early spells (healing spell als back up is wel handig). Persoonlijk speel ik ook als Knight, maar bouw hem uit tot Brute. Dus ik stop alleen Souls in Vigor, Strenght, Endurance en Vitality.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks mannen, ik ga ook eens googlen wat dan goeie stats zijn om souls in te stoppen als Knight. Verschil tussen knight en warrior is dat de 1e wat meer verdediging heeft en de 2e meer aanvallend is, klopt dat? En die stats wat je gebruikt om uit te bouwen naar Brute, welke stats zou je anders doen als je meer Knight zou blijven / wat is het praktische verschil tussen knight en brute?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...