Ga naar inhoud

Welke ps3 game MOET je gespeeld hebben?


Daenerion

Aanbevolen berichten

  • Reacties 150
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • 2 weken later...
Ik kan de Cloranthy Ring van harte aanbevelen. Persoonlijk is dat voor mij een ring die de game zoveel makkelijker maakt, aangezien die zorgt voor veel snellere stamina regeneration. Maakt veel bosses zoveel makkelijker aangezien je kunt blijven rollen en klappen kunt uitdelen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ongelofelijk vet! Dat ik daarna ook nog als beloning de armor van Ornstein mocht krijgen (met bijbehorende lore welteverstaan) was een heus feestje :-D B.t.w. Raul, geen idee of het goed Nederlands was, maar ik vertaalde het vanuit "to land an attack" in het Engels... Oh well, ik hoop dat je het mij anders kunt vergeven ;-)
Link naar reactie
Delen op andere sites

De ringen zijn inderdaad een bitch, net als het verzamelen van alle pyromancies en miracles. Bij laatstgenoemden is het vaak noodzakelijk om tot en met level 3 in een covenent te levelen (30+ kills). Voor alle ringen ben je minimaal New Game ++ nodig, aangezien je ook alle +1 en +2 varianten moet verzamelen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Netjes! Weet jij trouwens of de "Master of Rings" trophy ook enkel gedaan kan worden in NG++? Daarmee bedoel ik of alle ringen (basis en alle +1 en +2 varianten) gevonden kunnen worden in die derde playthrough, en je dus niet alle standaard en +1 varianten in voorgaande playthroughs moet hebben gepakt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...