Ga naar inhoud

Welke ps3 game MOET je gespeeld hebben?


Daenerion

Aanbevolen berichten

Dat doe je goed @Molkwerum. Ik zit pas op 11 speel uur maar ben al wel level 44 :). Was eerst wat sceptisch over de Bloodborn elementen maar het wel echt een Souls game vergeleken met DS2 & 1. (Demon souls heb ik niet gespeeld). Zijn die stats zonder ringen en armor?
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 150
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb kalameet en manus uiteindelijk keihard gespamd met de avelyn anders zat ik er nu waarschijnlijk nog.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Natuurlijk speel ik met een controller, heb hem met een Xbox One controller gespeeld, maar moet wel zeggen dat ik de PS4 controller fijner vind. Heb best wel eens moeite met L1 in te houden waardoor mijn schield dropt en ik damage krijg en daarbij komt dat ik met lange speelsessies last van mijn handen krijg.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig krijg ik geen last van kramp of iets dergelijks. Ik zit er wel aan te denken een controller van Razer te halen. Want de D-pad van die van de Xbox heeft mijn character al menig keer met blote handen doen staan :) Maar ik ga eerst nog even met dualchock proberen. Al ligt die bij mij minder fijn in de hand. Maar welk schild gebruikte je? Want een schild zonder de 100 fysical damage reduction blockt niet de volledige aanval. En als de critcal damage reduction lager dan 100 is, wordt het schild zo 'uit je handen' geslagen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Shield of want (die ene die extra sousl geeft) die heeft 100% fysieke damage reductie (voor young prince hebruikte ik trouwens een greatshield). Ik herken dat probleem van de xbox 360 controller, een van de reden waarom ik toen overgestapt was naar een PS3 controller op mijn PC ;)
Link naar reactie
Delen op andere sites

DS3 biedt niet zo heel veel uitdaging vergeleken met deel 2 moet ik zeggen. Eigenlijk zou ik dit het makkelijkste deel noemen. Ik denk dat het vooral te maken heeft met welk deel je het eerst speelt. Na honderden uren heb je alles wel door en je hoeft niet alles opnieuw te leren in de sequels.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...