Ga naar inhoud

Welke ps3 game MOET je gespeeld hebben?


Daenerion

Aanbevolen berichten

  • Reacties 150
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Oké, ik zal wel negatief klinken maar waarom spam jij dit hele topic vol met elke boss die jij hebt verslagen. Waarom denk jij dat zoiets ook maar enige toegevoegde waarde heeft of mensen interesseert. Prima als je bij een boss iets nuttigs hebt te melden over de moeilijkheid of dat het gevecht tof was qua design of moveset etc., maar "Boss X is down!" lijkt mij nogal zinloos. Om dan toch maar OT te reageren: Als je na Lorian en Lothric (gezien je berichten hieronder) naar de final boss gaat dan mis je nog één optioneel gebied. Herinner de gesture die je hebt opgepikt nadat je Oceiros hebt verslagen en gebruik deze ergens in de wereld.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké ik snap enigszins je punt maar dan alsnog vind ik het zinloos. Als iemand moeite heeft met een boss of een goede strategie heeft ontdekt dan verschijnt er vanzelf wel een bericht met een vraag of beschrijving waar men op kan reageren. Het kwam bij mij in ieder geval over als een persoonlijk logboek met een "zie mij progressie maken en geef mij a.u.b. een schouderklopje." Ik denk dat het bijna niemand op zo'n manier boeit gezien het gebrek aan reacties. Nogmaals, het zal misschien ietwat negatiever overkomen dan ik bedoel.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...
  • 3 weken later...
  • 2 maanden later...
@ roasted. Mijn lijstje met games is op dit moment best lang dus wil eerst dingen afmaken voor ik aan wat anders begin. Net klaar met Horizon op platinum. Nu dark souls nog even en dan weer verder met Nioh. En ik heb ook nog wildlands liggen en ik speel ook nog destiny
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 maanden later...
  • 1 maand later...
Ik weet ook wel dat het niet om graphics draait, maar behalve een betere multiplayer zie ik niet echt substantiële aanpassingen. Het had veel meer kunnen zijn. Neem bijvoorbeeld Dark Souls 2 en de remaster daarvan. Zat amper een jaar tussen de releases maar de remaster had echt gewoon goede veranderingen en aanzienlijk betere graphics.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 jaren later...
  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...