Ga naar inhoud

*Help* Playstation 4 headset


Jak II

Aanbevolen berichten

  • Reacties 95
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ten eerste, aangezien ik al bijna alle games hiervan heb, doe ik mee voor King's Bounty: The Legend en Nuclear Dawn. Zodat er nog een winnaar kan zijn voor de andere games. **Hoe ziet mijn bierfestijn eruit?** Nou, ik huur een grote plaats af. Bij entree heb je een paarse loper, want rood is te mainstream. Je krijgt al een biertje in je hand gedauwd bij de eerste stap. Als je binnenkomt zie je een hoop mooie dames, in speciale kleding van verschillende bier merken. Bijvoorbeeld de oranje Bavaria Jurkjes bij de Bavaria stand. Eindeloos bier is er te verkrijgen bij de stands. Jouw smaak, jouw keuze. Maar je mag maar van 1 merk drinken, uitleg volgt nog. Vervolgens wordt er een wedstrijd gehouden, wie het meeste bier binnen 1 minuut wint. Het merk mag jij kiezen. Als jij de winnaar wordt, mag je een uurtje weg, in een privé ruimte, met een van de dames van de stand met jouw merk bier. Zoek maar lekker uit wat je met haar gaat doen. Daar boven op is er nog iets te winnen. Aangezien je maar van 1 merk bier mag drinken heeft dat er mee te maken. Het bier dat het meest gedronken is, krijgt elke drinker die dat merk heeft ondersteunt gratis goodies van dat merk plus een kratje bier mee naar huis. Als afsluiter: een regen van bier. Over iedereen wordt bier heen gestrooid terwijl er heftige muziek wordt gedraaid. Je wordt na het feest thuisgebracht in een oranje limousine, want zwart en wit is te mainstream. Tussen de events door kan je gewoon eindeloos bier zuipen en speelt er dikke muziek af. Man man man, wat een feest...

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ff verduidelijking van de regels: ik ben zelf italiaans, en dus zie ik de regels meer als een richtlijn en niet als een absoluut. hierdoor als je denkt dat je toch mee mag doen, omdat je net geen lvl 8 bent, maar wel goed actief bent op de PU community. dan ben ik berijd die regel ff door de vingers te zien. die regel is bedoeld tegen dubbele accounts om zo meer kans te hebben om te winnen
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het perfecte bier festijn; Je wordt in een limo (met natuurlijk een overvloed aan bier) opgehaald en naar een villa gebracht. Daar zal zoveel bier geschonken worden als je op kan. En als men zat is, wordt men weer naar huis gebracht, in een mooie carnavalswagen, waar ook weer bier geschonken zal worden. Jou favoriete bier: Amstel
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn bierfestijn zou eruit zien als mij in mijn onderbroek achter mijn pc, met een treetje euroshopper bier. Aangezien ik koos vriendloos en een schraper ben. Jouw favoriete bier is Hertog Jan. (Codes van Dead Island en Metro 2033 zijn niet aan mij besteedt, want die heb ik al.)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je wordt geblinddoekt en meegenomen met een zwarte busje naar een hele geheime Top Notch penthouse aan de rand van een prachtige waterval in een tropische paradijs. Nadat je uitstapt wordt je begroet door een groepje topmodellen van victorias secret en krijg je een rondleiding door de penthouse. Na de rondleiding loop je naar de bibliotheek van de penthouse en trek je een boek uit de kast. Nadat je deze uit de kast haalt verschijnt er een geheime doorgang naar een stripclub inclusief een bar helemaal voor jezelf. De meiden komen natuurlijk met je mee en je drinkt er helemaal op los. (Drank is natuurlijk gratis). Nadat je hebt gefeest met de meiden krijg je een gigantisch buffet met je allerbeste vrienden. Die worden uiteraard ook geblinddoekt en meegenomen naar deze geheime locatie. Nadat je lekker hebt gegeten en gedronken mag je een meid uitkiezen en daarmee de nacht doorbrengen. Als je doe dag erna wakker wordt in je eigen bed thuis denk je dat dit allemaal een droom is geweest. Game maakt niet uit en ik denk dat je lievelingsbier bavaria is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...