Ga naar inhoud

*Help* Playstation 4 headset


Jak II

Aanbevolen berichten

  • Reacties 95
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Mijn bierfestijn zou zijn bij een strand met gras erachter op een hete zomerdag. Er staat een podium waar de DJ's hun gang kunnen gaan, met de lekkerste muziek. Iedereen staat daar in hun zwemkleren en als ze het even te warm krijgen nemen ze een duik in de zee. Ook staat er een Rodeostier (dit is gewoon awesome) en natuurlijk een bierpong tafel! Eigenlijk alle drankspellen zijn wel aanwezig, zelfs stef stuntpiloot(zeker het proberen waard voor jou)!! Wat wil een mens nog meer? Bier is grolsch, dat vind jij lekker! en je kan elke vrouw in hun bikini zien! Sorry dat ik geen Level 8 ben maar, ik heb dit account al lang. Ik kijk meer en comment niet echt! Mocht ik kans maken, Dead island GOTY!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn perfecte bierfestijn is vrij simpel. Zet gewoon wat tafels en stoelen/banken neer, zorg voor goede live muziek en dat is eigenlijk al genoeg. Als er gratis **Grolsch** wordt geschonken, wordt het vanzelf gezellig. Daar heb je niet veel materiaal of gekkigheid voor nodig. (Grolsch lijkt mij jouw lievelings bier)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn bierfestijn zou alles op het gebied van gamen zijn. Iedereen tegen of met elkaar gamen inclusief chips/popcorn/cola/**Guinness**/etc Alle games zouden dan welkom zijn van Xbox games tot Playstation games en van pc games tot zeer oude games. Met live muziek van een vette DJ of band zou het bierfestijn compleet zijn. En voor het avond eten wordt natuurlijk de BBQ aangestoken. Ik denk dat jouw lievelings bier **Guinness** bier is.

“A Jedi uses the Force for knowledge and defense, never for attack.”  – Master Yoda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn bierfestijn zal er als volgt uitzien: Allereerst zal er de hele avond muziek gedraaid worden, door een DJ die eens een keer wel aanvragen accepteert. Er zullen twee teams gemaakt moeten worden. In de tuin worden de twee teams (van zo'n 15 man per team) opgesplitst. Ze zullen tegen elkaar moeten gaan strijden een aangemoedigd worden door beeldschone dames. Het begint met simpele spelletjes zoals Beer-pong, Roulette etc. Maar uiteindelijk zal het uitlopen tot grote uitdagingen. Die uitdagingen werken simpel, je mag alles verzinnen wat er in je hoofd schiet (Van het dak af in het zwembad spingen, Naakt in een lantaarnpaal klimmen, of simpelweg een paar biertjes achterover slaan). Je doet de opdracht eerst zelf en daagt je tegenstander dan uit het na te doen. Als hij dat succesvol doet is hij aan de beurt. Dit blijft net zo lang door gaan tot één persoon niet meer verder kan of iets niet durft. De verliezer moet drinken. Na een lange avond zal het winnende team beloond worden door een stortlading van beeldschone vrouwen, nog meer bier, en vlees vers van de grill. Het verliezende team zal alles op moeten ruimen, schoon moeten maken en betalen voor de schade die zonder twijfel gemaakt is. (Dit dient ook als motivatie om het spel te willen winnen) Tot slot zal er tot in de kleine uurtjes plezier gemaakt worden en zullen de twee teams niet langer strijden, maar samen feesten. Ik denk dat jouw lievelingsbier Hertog Jan is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...