Ga naar inhoud

*Help* Playstation 4 headset


Jak II

Aanbevolen berichten

  • Reacties 95
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

ik wil rond 6 uur de winaars bekend maken. sla je slag. dit is hoe ik het ga beoordelen: ik maak allemaal poules met daarin `van de games, en iedereen die die game wou. ik geef dan je verhaal een cijfer ik haal er 1 eraf of tel er 1 erbij afhankelijk of je mijn favourite bier hebt geraden/gevonden (zoek hem nog snel ff op) als je een game hebt gewonnen, dan haal ik 1 punt van je cijfer eraf in de volgende poules (zodat niet 1 persoon alles kan winnen). als je 2 games wint, heb je in de derde poule -2 punten. tussen 4 en 5 uur word de de prijsvraag gesloten
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik maak later in dit bericht de winnaars bekend. maar eerst mijn favourite biertje. dat was DELIRIUM TREMENS, veel mensen hebben het op het laatst verandert. was niet moeilijk te vinden, het stond namelijk op bruinepoep. Gordon's scotch ale gaf ik ook alle punten omdat die ook in de zelfde comment stond. maar ook mdat die mijn favourite biertje was voordat ik delirium proefde. hertog jan is mijn favourite pisener, die gaf ik +0 punten. de rest van de biertjes gaven -1 punt de winnaars -King's Bounty: The Legend...............................ENZEVIL. -Dead Island GOTY...........................................QUADCORE -Metro 2033, Risen and Sacred Citadel ..............RIOCA -Nuclear Dawn..................................................SOLDIER24 -Dead Space....................................................TWAIKOD -Crysis 2 Maximum Edition ...............................MICHADUTCH -Mirror's Edge...................................................RIOCA gefeliciteerd winaars, de codes worden doormiddel van personal messeges verstuurd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...