Ga naar inhoud

Het algemene GTA V topic


jasongta

Aanbevolen berichten

  • Reacties 686
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik vind het alleen wel zwaar irritant, dat als je van charcters switched, ze ineens andere kleren aanhebben. Dan hebben ze weer fucking lelijke kleren aan, en moet ik eerst naar hun huid rijden voor ik optimaal van missies kan genieten. Iets van een wardrobe in het startmenu, of een patch daar voor zou wel fijn zijn...
Link naar reactie
Delen op andere sites

GTA V is naar mijn mening een van de beste spellen. Hoe Rockstar de stad tot leven heeft gewekt is geweldig goed gedaan. Ook het rijden zit goed in elkaar. Het is even wat wennen, maar het rijd als je eenmaal eraan gewend bent heel fijn. Het schiet/cover systeem zit heel goed in elkaar. Af en toe had ik last van framedrops, maar toen ik een tijdje speelde ging dat gelukkig over. (Dit was voornamelijk in grote explosies) Kortom, een geweldig spel ;)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zat in-game naar de radio te luisteren, komt er ineens zo'n discussie over geweld in gamen. Ook zou ik op tv eens America's Next Racist kijken. Ik lachte me dood.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...