Ga naar inhoud

Het algemene GTA V topic


jasongta

Aanbevolen berichten

  • Reacties 686
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

>Wat hebben jullie gekozen op het einde? A, B of C? Ik C, laat even weten. Ik ook meteen C. Ik snapte niet waarom dit zo moeilijk was, ik bedoel Michael en Trevor zijn beide coole gozers en die wil ik echt niet dood. Die fucking FIB tering leijer en die rijke homo dat waren de eikels die dood moesten. Het was moeilijker geweest als ze me voor het blok hadden gezet: Of Michael of Trevor, geen tussenweg. Maar gelukkig was er C want dat einde vond ik fantastisch.
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik was eerst wel erg sceptisch over hoe goed gta V was. ik heb hem ergens aardig goedkoop gekocht (40 eu). en ik moet toegeven, deze gta geeft weer het gevoel van fun zoals in san andras en vice city was. ik ga me er nog wel goed mee vermaken ( en de auto's rijden geweldig, gelukkig) ik heb alleen 1 nadeel. omdat ik meestal op de pc game, vind ik de graphics overweldigend bagger slecht.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dit een spoiler topic? Want ik wil er even wat over vragen, dus niet verder lezen! - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Ik las tijdje terug, volgens mij op PU, dat er een "bekend GTA icoon moet worden gered uit de gevangenis". Ik dus fucking blij en 4000% zeker dat het CJ of Sweet was, maar uiteindelijk toch niet voorgekomen in het spel?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...