Ga naar inhoud

Het algemene GTA V topic


jasongta

Aanbevolen berichten

  • Reacties 686
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

SPOILER SPOILER Die tekening bij de kabelbaan op de berg. Het bovenste symbool vind je terug onder het uitkijkplatform op de berg en bij het hippie kamp vlakbij sandy shores. Is dit een troll van R* of hebben ze echt iets in de berg verstopt? Een van jullie enig idee? Ik heb op internet gezocht maar daar staan geen dingen die ik nog niet onderzocht heb.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie kan mij helpen?, Ik kan mijn fotos niet opslaan omdat ie zegt Online service is disabled on your account. Terwijl ik mijn XBL en social club account met elkaar heb gelinkt. Had eerst m'n Facebook ook gelinkt, heb alles daarna geunlinkt en toen alleen m'n XBL gelinkt maar nog steeds zegt ie Online service is disabled on your account, iemand?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou jongens, ik heb hem nu 100% volgens de achievement dan. Heb alle Letter Scraps, alle Spaceship Parts, alle Submarine Pieces, 49/50 van Under the Bridge (laatste lukt niet is een glitch denk ik...gvd.) 10/16 Knife Flights (te frustrerend ik knal steeds met mijn vliegtuig kapot.) Stunt Jumps ook tot net over de helft, steeds failen ze bij me echt klote werk is dat. Alle 10 de Epsilon tracts. En een paar Nuclear Waste vaatjes. Dat zijn de dimgen die je kunt verzamelen. Ze zijn niet allemaal nodig voor de achievement, maar ik wilde het even melden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb tot nu toe alleen de ufo bij de berg gezien. Er zijn er nog twee (vliegend) geloof ik. Ik heb de missie met Michael (die met die mooie kleuren en epic muziekje) een paar keer over gedaan en naar de berg en andere locaties gevlogen alleen was er niks te zien. Oja 20 stickybombs krijgen de deur niet open :-)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...