Black Velvet Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 > Houdt vooral de xenofobische en kortzichtige oogkleppen op. En blijf jij vooral duren woorden gebruiken die je na het typen even moet googelen omdat je anders geen hol begrijpt van wat je zegt. Maar dat zal je nu vast gaan ontkennen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 Wordt het je allemaal even teveel, Velvet? Als je deze woorden als moeilijk ervaart zul je vast een grandioze toekomst tegemoet komen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 Ohja, die "duren [sic] woorden" kritiek is mij ook vaak genoeg ten dele gevallen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 >Iemand was voor de trein gesprongen en puur voor vermaak gingen we een selfie contest houden. Tof. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 Tegemoet gaan* Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
M4st3rb0b Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 Ik was een beetje stoned, en toen kwam een van die PowNews moet blijven mensen naar mij toe en nu heb ik me ingeschreven op voorwaarde dat ik haar nummer kreeg. Ik heb dus 5 euro betaald voor het telefoon nummer van iemand in amsterdam, terwijl ik in Eindhoven woon... Maarja ik was wel smoooth Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tintalya Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 Haar echte nummer? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tintalya Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 DunneDraak die Nederlands taalgebruik gaat corrigeren, nu heb ik alles gezien. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
M4st3rb0b Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 ja xD Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
geertwilders Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 Netjes tenzij ze fuck ugly was en jij haar nummer vroeg uit medelijden. Geintje natuurlijk ouwe snoeperd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tintalya Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 Goed gedaan, maar persoonlijk heb ik daar geen PowNews-registratie voor over :p Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
M4st3rb0b Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 maar ik hou van pownews xD En ik kreeg het zeker wel warm van haar Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tintalya Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 Hahaha zo warm dat je daarvoor anderhalf uur voor gaat reizen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
M4st3rb0b Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 voor een beurt wil ik dat best wel een keertje doen hoor xD Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tintalya Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 Twee beurten minstens, je moet ook nog terugreizen he Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
M4st3rb0b Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 Maar ik heb een Weekend OV Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tintalya Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 Een beurt op kosten van de overheid. Nais. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 Zometeen heb je het nummer van Rutger Castricum z'n moeder. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tintalya Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 Dat controleer ik wel even voor 'm *geef 't nummer maar* Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
1UP Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 Welke was het? Die nieuwe blonde chick of dat lelijke wijf met die uitpuilende oogballen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 >De site meer dan het blad Ik vind de site nu eigenlijk een stuk toffer dan pak hem beet twee jaar geleden toen hij echt op sterven na dood was. Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Broodje8bit Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 Als je de broccoli gekookt hebt het water bewaren bouillonblokje erin en een beschuitje erbij en je hebt een lekker gezond soepje Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roan Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 Gast.. tip: tik haar hele nummer (incl. +31) in op Facebook en misschien heeft ze hem wel gekoppeld. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tintalya Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 Ja leuk maar IK heb daar niks aan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Black Velvet Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 Dat lijkt me niet echt lekker, haha. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.