Black Velvet Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 > Wordt het je allemaal even teveel, Velvet? Als je deze woorden als moeilijk ervaart zul je vast een grandioze toekomst tegemoet komen. Oh nee hoor, het is gewoon komisch om te zien dat er op een "gamingforum" woorden als 'xenofobisch' wordt gebruikt. Je zou je moeten opgeven voor een LOI-reclame. > Ohja, die "duren [sic] woorden" kritiek is mij ook vaak genoeg ten dele gevallen. Klopt, maar jij gebruikt tenminste de woorden in zinnige discussies en niet om over te komen als een douchebag die denkt dat hij alles weet, *kuch* Ramon *kuch*. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
M4st3rb0b Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 we hebben al ge-appt hoor. Het is niet zo misterieus Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
geertwilders Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 Ik kan Bloemkoolsoep en kaassoep aanraden. Heel lekker. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Black Velvet Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 Lekker fondujen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 > niet om over te komen als een douchebag die denkt dat hij alles weet. Ik heb al meerdere keren aangegeven dat dit niet de intentie is, maar als je aanleg voor interpretatie dermate slecht is dat je het niet kunt zien, houdt dan liever je commentaar voor je. > Oh nee hoor, het is gewoon komisch om te zien dat er op een "gamingforum" woorden als 'xenofobisch' wordt gebruikt. Ik heb medelijden met je als je eenmaal Metal Gear Solid of een non-simpeleshooter game gaat spelen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
M4st3rb0b Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 Ik gedraag me op de meeste forums als Docter Cox. Iedereen die er is snapt het toch niet zo goed als ik. Ik ben straight to the point, en geef er gee nzak om als ik mensen beledig met mijn eerlijkheid, en ik ben toch veel awesomer dan iedereen, ook al wil niemand het geloven Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roan Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 Zo kom je totaal niet over voor mij. Ik weet eigenlijk niet hoe je echt overkomt, ik zie je wel regelmatig posten maar doordat je posts niet echt kenmerkend kan ik me ook niet echt herinneren hoe je posts wel zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 Hahaha Ramon niemand vind die woorden hier anders normaal hoor, ik denk dat iedereen alleen door je taalgebruik al denken dat je geen leven hebt. IEDEREEN DIE HET HIER MEE EENS IS EVEN EEN REACTIE ACHTERLATEN GRAAG! ! Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 Graag Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Black Velvet Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 > Ik heb al meerdere keren aangegeven dat dit niet de intentie is, maar als je aanleg voor interpretatie dermate slecht is dat je het niet kunt zien, houdt dan liever je commentaar voor je. Ik wil wel weten waarom je het dan toch doet, als het niet je intentie is. Jouw exotische woordkeuze vind ik raar, alsof je expres dure woorden gaat gebruiken om een psychische voorsprong te krijgen in een discussie. Als je niet zo betweterig was geweest had ik je al een stuk meer gemogen, maar dat sprookje valt in duigen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 18 februari 2014 Delen Geplaatst: 18 februari 2014 Masterbob had het niet over zichzelf. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 18 februari 2014 Delen Geplaatst: 18 februari 2014 > Ik wil wel weten waarom je het dan toch doet, als het niet je intentie is. Jouw exotische woordkeuze vind ik raar, alsof je expres dure woorden gaat gebruiken om een psychische voorsprong te krijgen in een discussie. Zoals ik al eerder zei, dit ligt compleet aan je eigen interpretatie van mijn uitspraken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roan Geplaatst: 18 februari 2014 Delen Geplaatst: 18 februari 2014 Het heeft weinig met interpretatie te maken, ramon, alleen ziet iedereen dat je alleen zulke woorden gaat gebruiken als je jezelf gaat verdedigen en niet als je normale gesprekken hebt. Iedereen weet het en jij probeert het steeds te ontkennen door te doen alsof het doodnormale taal is, zeker voor een website als deze. Je bent 20 jaar, ik weet zeker dat het niet zo lang geleden is dat je niet eens wist hoe je die woorden moest spellen, dus ook al doe je het niet expres, dan weet je vast wel dat het overdreven dure woorden zijn hier. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRussian Geplaatst: 18 februari 2014 Delen Geplaatst: 18 februari 2014 The Horror absolute Horror, Patty Brard wil in de Playboy. http://www.powned.tv/nieuws/media/2014/02/patty_brard_wil_in_playboy.html Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yayooo Geplaatst: 18 februari 2014 Delen Geplaatst: 18 februari 2014 Nog een reactie, het is echt kansloos sorry. Je wilt zo graag intelligent over komen het is bijna zielig. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yayooo Geplaatst: 18 februari 2014 Delen Geplaatst: 18 februari 2014 Nee. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 18 februari 2014 Delen Geplaatst: 18 februari 2014 http://i.imgur.com/cKwes0f.gif Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 18 februari 2014 Delen Geplaatst: 18 februari 2014 > Het heeft weinig met interpretatie te maken, ramon, alleen ziet iedereen dat je alleen zulke woorden gaat gebruiken als je jezelf gaat verdedigen en niet als je normale gesprekken hebt. Dit heet een argument voeren. Zoek het eens op. > dus ook al doe je het niet expres, dan weet je vast wel dat het overdreven dure woorden zijn hier. Juist. Hier worden ze als moeilijk geacht. Dat zegt iets over de PU community, niet mijzelf. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 18 februari 2014 Delen Geplaatst: 18 februari 2014 > Nog een reactie, het is echt kansloos sorry. Je wilt zo graag intelligent over komen het is bijna zielig. En sommigen willen blijkbaar dom overkomen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BoemerHD Geplaatst: 18 februari 2014 Delen Geplaatst: 18 februari 2014 >Patty Brard wil in Playboy http://www.telegraaf.nl/t/22309189 via @prive_nieuws Geen paniek! Het was grappig bedoeld! Voor geen miljoen! Geen paniek dus Helaesch. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RootAbyss Geplaatst: 18 februari 2014 Delen Geplaatst: 18 februari 2014 Ik had het wel over mezelf, maar hier ben ik ook niet zo. Omdat di een forum is vol opgeleide, normale mensen met een sociaal leven. Ik bedoel voooral plaatesne als forum.catiewayne.com, waar ik het idee heb dat niemand ooit zijn huis uit gaat, en 25/8 achter het internet zit Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 18 februari 2014 Delen Geplaatst: 18 februari 2014 Ramon is gewoon een beetje wereldvreemd. Een argumentatie is pas echt goed als IEDEREEN HET BEGRIJPT, niet als alleen professoren het begrijpen. ''Xenofobische oogkleppen'', ja, ik weet best wat dat betekent. Xenox komt uit het Grieks, da's vreemdeling (Heb een jaartje Grieks gehad, tyfusvak). Maar betekent dat dat wij op Pu.nl ineens bij elke reactie van jou ineens alles moeten vertalen naar normaal Nederlands? Zeg gewoon dat je tegenstander tegen nieuwelingen is, en begin dan niet over xenofobische oogkleppen. Je komt over als een mongool. Of praat je ook zo met je vrienden? Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 18 februari 2014 Delen Geplaatst: 18 februari 2014 Oh god, sorry, die heb je niet. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 18 februari 2014 Delen Geplaatst: 18 februari 2014 Dank de goden.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 18 februari 2014 Delen Geplaatst: 18 februari 2014 Jij kan later goed bij de belastingdienst gaan werken. Volgens mij zijn ambtenaren Nog De enige mensen die dure woorden gebruiken om andere mensen te overtuigen van hun intelligentie Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.