Ga naar inhoud

Het bitcoin topic


OMGWTFBBQ

Aanbevolen berichten

  • Reacties 161
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 3 jaren later...
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wie er hier allemaal in het bezig zijn van cryptocurrencies en welke je dan hebt. Ik heb zelf Neo, Gas, Patientory en Lumen. Al mijn bitcoins heb ik een paar dagen geleden verkocht omdat ik er geen toekomst meer in zie. Neo en Gas omdat Neo naar alle waarschijnlijkheid de enige crypto wordt die is toegestaan in China. Op het moment is het allemaal een donkergrijs gebied in China, maar als Neo wordt aangekondigd als dé crypto van China, dan knalt de waarde waarschijnlijk omhoog. Sowieso is Neo de crypto waar ik tot nu toe de meeste winst uit heb weten te halen (~1800%). Patientory heb ik omdat ik enorm veel toekomst zie in het decentraal opslaan van medische gegevens. Het enige probleem dat ik heb met Patientory is dat er amper voortgang in zit en daardoor ingehaald kan worden door andere startups. Lumen heb ik simpelweg omdat het werd aangeraden door een vriend :').
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...