Ga naar inhoud

HET NIEUWS DER WERELD


wo538

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Als je nou eens met een goed onderbouwde, doordachte en rationele argumentatie kwam, dan zouden mensen je wat serieuzer nemen. Ik kan mij in principe wel vinden met het meeste wat jij zegt, maar je spreekt te veel in agressie, haat en mysterie. Probeer het wat logischer te maken voor de rest.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

> Moslims worden normaal behandeld zolang zij normaal doen. De behandeling van moslims in Rusland ben ik niet erg geïnformeerd over, wat ik echter wel weet is dat het Westen en Rusland Christelijke gebieden zijn en dat wilt nog wel eens met de Islam botsen. Zijn wij trouwens de aanslagen in Volgograd alweer vergeten? > Westerse wereld zit niet binnen de Russische grenzen. Neen, maar de rijkste en belangrijkste steden van Rusland (Moskou, Sint Petersburg) bevinden zich binnen Europa. Ook heeft Rusland, of het dit nou leuk vind of niet, een sterke band met Westerse landen, zoals bijvoorbeeld Nederland, wat als sinds Peter de Grote bevriend is met elkander. > En homo's worden ook gewoon normaal behandeld zolang zij hun psychische aandoening niet gaan promoten. Mensen moeten veilig over straat kunnen, ongeacht hun politieke, seksuele of religieuze voorkeur. In Rusland worden mensen die homoseksueel zijn - zowel man als vrouw - in verscheidene gebieden in mekaar geslagen en belaagd, simpelweg omdat zij een, zoals Poetin het zo elegant zegt; ''niet-traditionele voorkeur'' hebben. Als men een boek over de natuur opentrekt, dan zult ie ontdekken dat binnen het dierenrijk homoseksualiteit ook voorkomt en dat de dieren elkaar er niet voor in mekaar timmeren.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

> Westerse wereld zit niet binnen de Russische grenzen. Als verdere aanvulling; Rusland heeft in het verleden dan ook geprobeerd zich meer Westers op te stellen om een plek op het wereldtoneel te behouden. Neem bijvoorbeeld Peter de Grote die in Amsterdam is gaan leren over de Nederlandse scheepsbouw, want deed hij dit niet, dan was Rusland er wellicht niet eens meer geweest.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...