Ga naar inhoud

HET NIEUWS DER WERELD


wo538

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

'Heb je mij niet verstaan' terwijl je zelf niet eens begrijpend kan lezen. Sodemieter nou toch eens op man, hier is geen plaats voor jouw kortzichtig, verbitterd, propagandistisch anti-westers geneuzel. Je stopt gewoon met reageren zodra je uitgeluld bent, wat me het idee geeft dat je niet helemaal voor jezelf kunt denken en maar een beetje anti-westerse media aan het napraten bent.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Ik denk dat de Noord EU burgers weer krom kunnen, want EU wil Oekraïne 20 miljard cadeau doen. Iets meer dan een jaar geleden deed EU een soortelijke cadeau aan Egypte, nou die miljarden zijn inmiddels allang verdampt. Als je even dat bericht gelezen had kwam je erachter dat het gewoon een uitspraak is van een mediageile europarlementarier. Gewoon doorlopen dus want daar is niets spannends aan.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

>De Duitse Europarlementariër waar je het over hebt heeft zeer nauwe banden met Merkel Je bedoelt dat hij lid is van dezelfde partij? Europa is geen Rusland vriend, voordat Europa Oekraïne helpt moet dat eerst langs 1200 andere politici en komt men met een waterig akkoord. Weet je wie wel al een tijdje krom liggen? De Russische burgers, die nare Poetin heeft namelijk bakken met (GRATIS!!!!) (RUSSISCH!!!!) belastinggeld aan die luie uitvreters in de Oekraïne gegeven.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Née hoor, dat is op dit moment in de wachtkamer gezet Leer Nederlands. "heeft gegeven", de zin staat dus verleden tijd, dat heb ik gedaan omdat ik weet dat de uitbetalingen stop zijn gezet. http://nos.nl/artikel/590623-russisch-geld-naar-oekraine.html De eerste gedeeltes van deze leningen zijn trouwens al uitbetaald. En daarnaast, fuck you. Het plan van die Europarlementariër is identiek aan alles wat Rusland doet in Oekraïne. Je bent gewoon een hypocriete zak, of geld geven aan Oekraïne is een goed idee of niet. Het lijkt me onmogelijk dat het een geniaal idee is als ome poetin het doet maar een dramatische zet van dat toch al nare Europa als een Duitser het wil.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jouw 'ideeën' bestaan uit het goedpraten van het vermoorden van onschuldige kinderen, het vergelijken van homofilie met een geestelijke beperking en continu anti-westers propaganda. Daarnaast kom je nogal als een verbitterde wijsneus over en is het onmogelijk om met je te discussiëren omdat je niet inhoudelijk reageert op anderen, behalve dan met valse redeneringen. Wat we eigenlijk willen zeggen Ilja, is dat je op kunt lazeren met je gejank
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...