Ga naar inhoud

The Walking Dead (tv-serie)


Roan

Aanbevolen berichten

Jullie beeld op deze serie is om te janken. Iemand moet dood omdat hij irritant is, een ander niet omdat hij cool is... Waar slaat dat op? Deze serie is fictief, maar niet op zo'n belachelijke manier als jullie denkbeeld. Als er echt zo'n apocalypse zou zijn, denken jullie hopelijk anders. Maar echt ik kan dit niet begrijpen waarom kijk je op die manier naar de serie? Ik vond Lori helemaal niet irritant. In mijn achterhoofd had ik wel het gevoel dat zei meer een soap karakter was met al haar drama, maar aan de andere kant die dus meer van toepassing is op deze serie: ze is wel gewoon een mens. En je laat toch niet iemand vallen omdat ze irritant is? Ach tegen wie praat ik ook. :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Trouwens, ik heb het idee dat ik een aflevering gemist heb. Gisteren keek ik de nieuwste op Fox life, en die begon met dat Rick dat schuurtje inloopt en de Govenour (hoe schrijf je dat?) daar tegenkomt. Ik kijk elke week, maar ik kan me niet iets herinneren dat hier vlak voor is gebeurd. Kan iemand mij het einde vertellen van de aflevering hiervoor?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zo'n vermoeden hoe de serie eindigt. De hele tijd heb ik al het idee dat Rick dit gewoon droomt, er zijn telkens kleine hints die daar toe leiden. Hij ziet de hele tijd Lori. Morgan heeft het over 'Clear' en zo zijn er nog een aantal kleine dingen. Het zal me niet verbazen dat ze in seizoen acht er een einde aan maken en dat Rick doodleuk wakker wordt in ze bed met Shane naast zich die een bos bloemen komt brengen, zoals de eerste aflevering.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sterke aflevering weer! Het is ze zelfs weer gelukt om mij sympathie voor Andrea te voelen, ik hoop dat ze snel wordt gered. En gotta love Milton! Hij had ook even zijn moment to shine in de voorlaatste scène. Voor de verandering niet meer bang voor de Gouvernor maar keek juist coldblooded, vet gedaan. Word weer wachten!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...