Ga naar inhoud

The Walking Dead (tv-serie)


Roan

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Het probleem met die season finale was dat het geen finale was, er was niet echt een climax, ik had een groot gevecht verwacht. De Woodbury mensen vielen dan wel de gevangenis aan, maar het was even erin en eruit. Ik dacht ook dat die gouverneur wel eens zou sterven.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Shit, had net een heel verhaal getypt, klik ik op de link van Hobbit. Goeie season finale, al vond ik het niet echt een finale vergeleken met seizoen 2. Er zat geen cliffhanger in, behalve wat er met de Gouverneur gebeurd. Maar dat maakt niet uit, al zat er wat weinig actie in voor een season finale, wisten ze de emoties hoog te houden, en kreeg ik persoonlijk het onverwachte te zien. Ik had zelf niet verwacht dat ze nog zouden blijven in de Prison. Ik had wel verwacht dat Andrea dood zou gaan. Godzijdank is dat gebeurd. Ze is de dupe van haar eigen fouten. Helaas Milton ook. Merle is een held, maar Milton zat ook op een hoog bad-ass niveau. Maar toch jammer dat hij er nu niet meer is. Ik vond Carl schijt irritant, al had hij wel een kern van waarheid. Dale zou er nu nog kunnen zijn (al was het wel Dale zijn eigen fout dat hij een beetje dood ging). Toch, die jongen wou zijn wapen neerleggen. Carl zit met een te zwart wit beeld, dat alle mensen van Woodbury slecht zijn, terwijl ook normale mensen zijn. Maar ach, daar kan hij ook niet veel aan doen. Toch zijn reactie toen die mensen van woodbury in de prison kwamen, vond ik nou ook weer niet erg oke. Ben wel blij dat Rick minder aan Lori denkt, want hij ziet er veel beter uit, behalve op het einde, want hij was best wel kapot van de dood van Andrea (Overigens, Andrea zij dat ze zelf ook de trekker kon overhalen. Had te maken met de eerste keer dat Andrea en Rick elkaar ontmoette). Ik ben eerlijk gezegd wel blij dat de gouverneur nog leeft. En dan kijkend naar de serie. De gouverneur speelt nu echt een grote rol, en stukje bij stukje verliest hij ook zijn eigen leven. En verliest hij ook nog dikke controle erover. Zeker een mooi seizoen. Voor mij de beste van de 3, gevolgd door nummer 2 en dan natuurlijk 1. Is er al wat nieuws over de regisseur die gaat stoppen, en zijn volgeling?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Andre had het over de safety. In s01e02 bedreigde ze Rick met een handgun maar ze had de safety er nog op, ik vond het een mooie referentie. Wat je zegt klopt wel maar Andrea was wel een geweldig personage en ze bracht kleur aan de show, ik ga haar erg missen in season 4. Overigens denk ik dat Carl op het randje van de afgrond leeft wat betreft zijn empathisch vermogen, wat ook heel logisch is. Als je ziet dat iemand door jou doodgaat(Dale) en dat je je eigen moeder moet afknallen kan nooit gezond zijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Ik bedoel hier te zeggen dat seizoen 8, als vele series het laatste seizoen is. Het hoeft niet uiteraard. Maar stel je dan voor het laatste seizoen. En alles is een droom, hij heeft tijdens het slapen een hevige infectie in zijn schotwond gekregen en droomt dan raar. Gaat sws niet gebeuren. Kirkman heeft al gezegd dat het geen droom is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik heb heel erg genoten van de season finale! Zo'n einde had ik toch niet zien aankomen ook al was het inderdaad niet een epische confrontatie tussen de mensen van Woodbury& de mensen van the Prison. Sterke verrassende en emotionele season finale! Slim in elkaar gezet
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...
  • 1 maand later...
Ja jongons, nieuw seizoen!! SPOILERTTTT Dat doorgeslagen harakiri-wijf was een van de betere kippenvel momenten van de serie voor mij. What the fuck. Voor de rest een weinig spannende aflevering, tijd is een beetje vooruit gegaan, rick heeft een vrolijk groepje mensen opgebouwd, beetje rondrijden, beetje spulletjes regelen, beetje boertje spelen etc. Eens kijken wie er volgende week door die walker in de gevangenis vermoord wordt.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...