Ga naar inhoud

The Walking Dead (tv-serie)


Roan

Aanbevolen berichten

Vorige week schreef ik dit: ** Ik heb zo'n vermoeden hoe de serie eindigt. De hele tijd heb ik al het idee dat Rick dit gewoon droomt, er zijn telkens kleine hints die daar toe leiden. Hij ziet de hele tijd Lori. Morgan heeft het over 'Clear' en zo zijn er nog een aantal kleine dingen. Het zal me niet verbazen dat ze in seizoen acht er een einde aan maken en dat Rick doodleuk wakker wordt in ze bed met Shane naast zich die een bos bloemen komt brengen, zoals de eerste aflevering. ** Ik bedoel hier te zeggen dat seizoen 8, als vele series het laatste seizoen is. Het hoeft niet uiteraard. Maar stel je dan voor het laatste seizoen. En alles is een droom, hij heeft tijdens het slapen een hevige infectie in zijn schotwond gekregen en droomt dan raar. Over deze aflevering: Het viel me pas aan het eind op dat de gevangenis groep helemaal geen screentime kreeg op het kleine stukje met Rick na dan. En dat gedoe in die loods was echt geniaal acteer werk van de Gouvernor.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Nah, dat zou echt een cheap, laag einde zijn voor zo'n serie. Haalt eigenlijk alle medelijden voor de slachtoffers weg in de serie doordat het een droom is. Na een aantal seizoenen alles een droom te laten zijn is wel het zieligste en simpelste wat scriptschrijvers kunnen doen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

@BlackVelvet, Ik zal je maar alvast uit je droom helpen... Want het is leuk bedacht allemaal, maar ga eens heel gouw epi 1 terugkijken. Ik weet namelijk nog heel goed dat Rick in het ziekenhuis lag terwijl de zombie apocalyps al aan de gang was. Mocht hij dus toch dromen en hij wordt wakker, dan is dat of als zombie, of in de hemel.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, wat was de aflevering 13 saai, en aflevering 14 spannend zeg! Ik hield het bijna niet meer. Ik heb alleen wel het gevoel dat de Gouverneur gebeten is, kijkend naar hoe hij zijn hand hield toen Milton verklaarde dat hij die zombies in de fik gestoken had. Ik denk overigens niet dat het de bedoeling was van de schrijvers dat Martinez met Daryl en Milton met Hershell een band zouden krijgen om zich samen te keren tegen de Gouverneur. Dat is allemaal zo voorspelbaar. Nee, volgens mij is het de bedoeling dat beide steden ook goeie mensen zitten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Zo, wat was de aflevering 13 saai, en aflevering 14 spannend zeg! Ik hield het bijna niet meer. Ik heb alleen wel het gevoel dat de Gouverneur gebeten is, kijkend naar hoe hij zijn hand hield toen Milton verklaarde dat hij die zombies in de fik gestoken had. Ik denk overigens niet dat het de bedoeling was van de schrijvers dat Martinez met Daryl en Milton met Hershell een band zouden krijgen om zich samen te keren tegen de Gouverneur. Dat is allemaal zo voorspelbaar. Nee, volgens mij is het de bedoeling dat beide steden ook goeie mensen zitten. Ik denk hetzelfde. Hoop nog steeds dat Morgan de governor een kogel gaat geven en dat Millton zich aansluit bij de groep van Rick.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet nog dat Robert Kirkman in een interview vertelde dat hij het eind van the walking dead als volgt zag: *** MOGELIJKE SPOILERS *** Iedereen van de groep is dood behalve Rick en Carl. Rick is zijn hand verloren door the governor en Carl is inmiddels een adolescent van 18/19 jaar geworden en een complete bad ass. Rick gaat dood en Carl zou de horizon tegemoet lopen. Zo zou Kirkman het einde zien.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Episode 315. Wauw wat een sterke aflevering. Je begon Merle echt te begrijpen hoe moeilijk het voor hem is geweest en nog steeds is, iedereen ziet hem als the bad guy maar Merle heeft eigenlijk een heel goed hart. Hij is hetzelfde als zijn broer Daryll maar Daryll heeft het geluk gehad dat hij in de groep van Rick is gebleven. Het einde was ontroerend.
Link naar reactie
Delen op andere sites

SPOILER zoals altijd. Mooie aflevering. Deze liet je inderdaad goed meeleven met Merle voor een keer, en het einde was inderdaad ontroerend. Volgende week seizoensfinale, wat ook betekent dat de epic battle eindelijk komt (duurt nou wel een beetje lang)!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Steen goeie aflevering. Spoilers, te verwachten natuurlijk. Op het begin vond ik hem een beetje sloom, en ik vraag me nog steeds af waarom ze de walkers op het grasveld niet uitroeien, door bijvoorbeeld veel herrie te schoppen, naar de muur te lokken, en een mes in hun kop steken. Ik ben blij dat Rick er niet voor gekozen heeft Michonne op te offeren, voor mij is ze een deel van het groepje. Vond het toch wel raar van Merle om Michonne toch nog (proberen) op te offeren. Ik bedoel, hij wou zijn broeder beschermen, maar achteraf stopte hij toch met zijn plan en laat hij Michonne vrij. Vond het wel badass hoe Merle de Gouverneur ging aanvalllen. Eerst dacht ik dat hij zelfmoord ging plegen, maar hij deed het op een geweldige manier. Heb dan ook een traantje laten vallen toen Merle neergeknald werd. Ben overigens ook blij dat Ben werd neergeknald, nu nog zijn vader en de Gouverneur. Maar het ergste van de aflevering vond ik nog het einde. Ik liet al een traantje vallen bij Merle, maar sodeju. Bij Daryl kwam een waterval uit me ogen stromen. Wat een acteerwerk zeg. Een van de beste momenten van heel TWD. De verbanden met het spel (survival instinct) waren ook wel leuk om te zien.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een aflevering zeg. Wat balen dat Merle uit de serie is, ik vond hem zo'n goede acteur. Net als Shane, dat vond ik ook echt een goede personage. Voor mij hadden ze liever die zoetsappige Glenn kunnen opvreten, hij irriteert me per aflevering steeds meer. Net als wat Boemer zegt ben ik blij dat Michonne er in blijft, en dat Rick toch niet de verkeerde kant op gaat. Je kon stiekem al een beetje zien dat ze stemmen om te vertrekken, of het is een instinker. Maar als je Martinez met een granaatwerper aan ziet komen is het maar beter voor Rick z'n crew om te vertrekken. Het is nog steeds een goede serie, geheime recept: maak elk seizoen een belangrijk personage af. Helaas maar waar, baal er wel van. ps. Dacht iemand toen Daryl Merle zag, en Merle opstond dat er een gevoel van emotie bij Merle was als zombie? Aangezien elke zombie levenloos altijd op iedereen afloopt zonder aarzeling of stil staan. Of is dat gewoon voor de show. Interessant onderwerp nog steeds, dat hoe de zombie outbreak is begonnen en wat de zombies voelen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...