ResidentPS3-2 Geplaatst: 18 maart 2014 Delen Geplaatst: 18 maart 2014 Ik moet echt google chrome gaan gebruiken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jurjen Bakker Geplaatst: 18 maart 2014 Delen Geplaatst: 18 maart 2014 Bovendien is PU-TV gratis ;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roan Geplaatst: 18 maart 2014 Delen Geplaatst: 18 maart 2014 Precies dit ^ Laat de Let's Play maar a.u.b. aan YouTubers over. Behalve Alie, die mag het wel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JustKloesoe Geplaatst: 18 maart 2014 Delen Geplaatst: 18 maart 2014 En OMGWTFBBQ zijn idee, om het beter mogelijk te maken om jullie Lets Plays te kunnen joinen, dat vind ik een strak plan. Ook de random filmpjes zoals de vastzittende auto van Ward mis ik. Dit zouden jullie kunnen doen in een dagelijks redactie item, neem een voorbeeld aan de Gamekings Extra. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
OMGWTFBBQ Geplaatst: 18 maart 2014 Delen Geplaatst: 18 maart 2014 dagelijks lijkt me overbodig. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
OMGWTFBBQ Geplaatst: 18 maart 2014 Delen Geplaatst: 18 maart 2014 Nog 1 ding: Lets play op vrijdag om 4 uur? De meeste van ons zijn dan waarschijnlijk aan het werk, op school of op de universiteit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JustKloesoe Geplaatst: 18 maart 2014 Delen Geplaatst: 18 maart 2014 Het hoeft maar een item te zijn van 5 minuten, gewoon even hun gezicht laten zien. Zo voel je je enigszins verbonden met de redacteuren. Nu heb ik amper het gevoel dat ze bestaan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jurjen Bakker Geplaatst: 19 maart 2014 Delen Geplaatst: 19 maart 2014 Goeie lijst! YO!POST! was inderdaad een geweldig editing avontuur. Volgens mij heb ik alle explosies op YouTube inmiddels wel gehad, hehe. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jurjen Bakker Geplaatst: 19 maart 2014 Delen Geplaatst: 19 maart 2014 Good to hear! Daar streven we naar! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jurjen Bakker Geplaatst: 19 maart 2014 Delen Geplaatst: 19 maart 2014 Goede voorbeelden, thanks! De Let's Play om 16:00 uur heeft vooral te maken met andere verplichtingen op vrijdagavond... en weekend :) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
OMGWTFBBQ Geplaatst: 19 maart 2014 Delen Geplaatst: 19 maart 2014 Zou een donderdag rond 6u niet handiger zijn? Dan trek je een stuk meer kijkers denk ik. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Daenerion Geplaatst: 19 maart 2014 Delen Geplaatst: 19 maart 2014 Haha, ik wist niet eens dat die van Baklap TV was. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
batboy.g Geplaatst: 19 maart 2014 Delen Geplaatst: 19 maart 2014 Met preview/review bedoel ik dit: http://www.youtube.com/watch?v=FRq2IB0lCMc Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
maurice9 Geplaatst: 19 maart 2014 Delen Geplaatst: 19 maart 2014 Helemaal eens met deze batboy Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BasiaN Geplaatst: 20 maart 2014 Delen Geplaatst: 20 maart 2014 Ja precies dit dus. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 20 maart 2014 Delen Geplaatst: 20 maart 2014 ^ Owja, dit!!! Quote Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DarknessFood Geplaatst: 20 maart 2014 Delen Geplaatst: 20 maart 2014 En had dus weinig tot niks met de PU te maken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jurjen Bakker Geplaatst: 20 maart 2014 Delen Geplaatst: 20 maart 2014 http://imageshack.com/a/img823/1562/xtny.png Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
OMGWTFBBQ Geplaatst: 27 maart 2014 Delen Geplaatst: 27 maart 2014 Stiekem ben ik wel benieuwd naar jullie hardware kennis (ik had de hint door). Wat ik tot nu toe tegen ben gekomen over hardware vanuit PU viel me eigenlijk wel tegen. Zorg dus dat jullie iemand met verstand van zaken voor de camera zetten. Ik kan me nog de eerste paar afleveringen van Hardware Woensdag op Gamekings.tv herinneren. Daar zat ook iemand bij die amper het verschil tussen een muis en een toetsenbord wist. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
OMGWTFBBQ Geplaatst: 27 maart 2014 Delen Geplaatst: 27 maart 2014 Lol nice burn DF. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jurjen Bakker Geplaatst: 30 maart 2014 Delen Geplaatst: 30 maart 2014 Don't worry, we have just the guy... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
OMGWTFBBQ Geplaatst: 30 maart 2014 Delen Geplaatst: 30 maart 2014 Hmm, niet Alie dus. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
L00n3y Geplaatst: 30 maart 2014 Delen Geplaatst: 30 maart 2014 Iets met te weinig personeel ofzo. Yo Post! kwam terug. Hebben ze al zo vaak gezegt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
M4st3rb0b Geplaatst: 10 april 2014 Delen Geplaatst: 10 april 2014 ze zeggen ook dat GTA V ooit een heist update krijgt... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Syphr54 Geplaatst: 11 april 2014 Delen Geplaatst: 11 april 2014 Nee joh, Tjeerd heeft volgens mij wel verstand voor hardware, hij heeft niet voor niets een monster pc gekocht :-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.