ErieNator Geplaatst: 11 april 2014 Delen Geplaatst: 11 april 2014 En geen overkill moederbord genomen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stiffmeister Geplaatst: 11 april 2014 Delen Geplaatst: 11 april 2014 Uhh ik ben de precieze naam vergeten maar ik heb eigenlijk wel weer zin in ''stellingen op straat'' of zoiets. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DarknessFood Geplaatst: 11 april 2014 Delen Geplaatst: 11 april 2014 Die enorm lange intro's van de LP samenvattingen migen wel korter. Als we een trailer willen zien van de game dan zoeken we dat zelf wel op. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PepijnisCool Geplaatst: 11 april 2014 Delen Geplaatst: 11 april 2014 Ik zou yo post wel weer terug willen zien en een wekelijkse pu live zou ook fijn zijn Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
laurenstp Geplaatst: 12 april 2014 Delen Geplaatst: 12 april 2014 Weer eens een parodie filmpje van een game zo echt vet zijn! Net als: svng pvt niels, slapende honden, fus do rah etc etc Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
laurenstp Geplaatst: 12 april 2014 Delen Geplaatst: 12 april 2014 inderdaad! alleen gaat dan pu weer meer op "gamekings" lijken.. maarja ik zie denk ik liever review filmpjes dan live shows Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
laurenstp Geplaatst: 12 april 2014 Delen Geplaatst: 12 april 2014 inderdaad ; ) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GamerSander Geplaatst: 12 april 2014 Delen Geplaatst: 12 april 2014 straat n00bs bedoel je? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ErieNator Geplaatst: 12 april 2014 Delen Geplaatst: 12 april 2014 Dat waren echt geweldige filmpjes. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Paul_McCartney Geplaatst: 13 april 2014 Delen Geplaatst: 13 april 2014 Meer Beatles en Paul McCartney ;P altijd goed Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
soulofdeanx Geplaatst: 13 april 2014 Delen Geplaatst: 13 april 2014 de redactie zien los gaaan op BABYMETAL !! zou zoo epic zijn!!! ( japanse-metal band ) moeste het u afvragen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jurjen Bakker Geplaatst: 27 april 2014 Delen Geplaatst: 27 april 2014 Check dan vooral de preview van GRiD Autosport die nu op de frontpage staat! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jurjen Bakker Geplaatst: 27 april 2014 Delen Geplaatst: 27 april 2014 Genoteerd! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JustKloesoe Geplaatst: 27 april 2014 Delen Geplaatst: 27 april 2014 @JurjenBakker Wanneer wordt er wat mee gedaan dan, dit topic is inmiddels al weer aardig oud en ik merk nog maar weinig van alle ideeën. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
timdieperink Geplaatst: 30 april 2014 Delen Geplaatst: 30 april 2014 Sinds Maarten weg is (en Ward ook wel) is PU-TV voor mijn gevoel weer kleiner geworden.. Het ging ineens heel rap en het was geweldig! Een paar keer per week een PU-Live was het beste, samen met de lange en geweldige uitzendingen van het E3 journaal. Misschien overigens wel leuk om dit jaar een PU-Villa te nemen met goede wifi zodat jullie kunnen livestreamen voor ons? Om 21:00 zijn de Nederlanders echt nog wel in voor een paar baklappen ;).. In iedergeval moeten jullie weer meer gaan doen met het live gebeuren en de yo-post terughalen! Ook kan PU-TV nog veel groter door er een beter stuk voor te ontwikkelen op de website. Ik ben zelf web developer en de pu tv pagina is nu gewoon een aan elkaar geplakt zooitje. Maak duidelijk op de home pagina dat jullie weer live gaan en maak een vast schema en zorg dat mensen dit overal kunnen vinden. Ik hoop dat jullie wat met deze tips kunnen, en ohja, het is misschien onmogelijk maar: haal Maarten en Ward gewoon terug met een paar centen, die gasten zijn makkelijk over te halen en daarmee heb je dé gezichten van de PU-TV binnen want alleen Tjeerd kan hun status halen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
superries Geplaatst: 30 april 2014 Delen Geplaatst: 30 april 2014 Graag een review van de spiderman 2 game (natuurlijk ook voor de PS4)...IK HEB ZELF niet al te hoge verwachtingen vaak zijn filmgames in het algemeen niet al te best,zeker superheldengames. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
superries Geplaatst: 30 april 2014 Delen Geplaatst: 30 april 2014 Videogame reviews zijn ook altijd erg welkom!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
a Geplaatst: 2 mei 2014 Delen Geplaatst: 2 mei 2014 ja gewoon reviews Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheJokesOnYou Geplaatst: 2 mei 2014 Delen Geplaatst: 2 mei 2014 Vooral video reviews. Wat me ook leuk lijkt is als PUTV net zo wordt als Inside Xbox. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hairgelvic820 Geplaatst: 4 mei 2014 Delen Geplaatst: 4 mei 2014 Nou, ik heb dus een Turtle Beach px22 headset met een amplefier maar het chat volume wieltje op het versterkertje doet het niet bij teamspeak 3. Wel bij skype. Weet iemand hoe dit komt? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jurjen Bakker Geplaatst: 6 mei 2014 Delen Geplaatst: 6 mei 2014 Thanks voor de tips! Ik ben het eens met een groot deel van je opmerkingen en geloof me, we zijn met het team wat we nu hebben hard aan het werk om weer heel veel epische PU-TV content te maken. Natuurlijk komen dit jaar tijdens de E3 weer iedere dag Journaals online en die worden minstens zo vet als die van de vorige jaren! Trust me! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 6 mei 2014 Delen Geplaatst: 6 mei 2014 Je bedoelt Gamekings, of niet? Landverrader! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
404notfound Geplaatst: 14 mei 2014 Delen Geplaatst: 14 mei 2014 Dat (heeft) allebei bestaan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Syphr54 Geplaatst: 25 juni 2014 Delen Geplaatst: 25 juni 2014 Een kleine bump, ik denk dat hier heel veel goede dingen staan waar de verantwoordelijken voor PU-TV even naar moeten kijken. Nu de PU ook met Inside Gamer en Gamer.nl samenwerken is het misschien een leuke idee om een beetje krachten te bundelen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
OMGWTFBBQ Geplaatst: 7 augustus 2014 Delen Geplaatst: 7 augustus 2014 Ik heb nog wat kritiek op iets wat eigenlijk voor zowel de artikelen als de PU-TV items geldt: Laat de redacteuren reageren op inhoudelijke vragen die in de comments gesteld worden. Vaak wordt er wel gereageerd op een opmerking als "Ik ben dik", maar wordt een serieuze vraag of opmerking genegeerd. De hardwarehoek is een goed voorbeeld als het gaat om een item waar veel vragen op komen die recht hebben op een antwoord. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.