Ga naar inhoud

Turtle Beach px22 teamspeak probleem


hairgelvic820

Aanbevolen berichten

  • Reacties 75
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 2 weken later...
Sinds Maarten weg is (en Ward ook wel) is PU-TV voor mijn gevoel weer kleiner geworden.. Het ging ineens heel rap en het was geweldig! Een paar keer per week een PU-Live was het beste, samen met de lange en geweldige uitzendingen van het E3 journaal. Misschien overigens wel leuk om dit jaar een PU-Villa te nemen met goede wifi zodat jullie kunnen livestreamen voor ons? Om 21:00 zijn de Nederlanders echt nog wel in voor een paar baklappen ;).. In iedergeval moeten jullie weer meer gaan doen met het live gebeuren en de yo-post terughalen! Ook kan PU-TV nog veel groter door er een beter stuk voor te ontwikkelen op de website. Ik ben zelf web developer en de pu tv pagina is nu gewoon een aan elkaar geplakt zooitje. Maak duidelijk op de home pagina dat jullie weer live gaan en maak een vast schema en zorg dat mensen dit overal kunnen vinden. Ik hoop dat jullie wat met deze tips kunnen, en ohja, het is misschien onmogelijk maar: haal Maarten en Ward gewoon terug met een paar centen, die gasten zijn makkelijk over te halen en daarmee heb je dé gezichten van de PU-TV binnen want alleen Tjeerd kan hun status halen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks voor de tips! Ik ben het eens met een groot deel van je opmerkingen en geloof me, we zijn met het team wat we nu hebben hard aan het werk om weer heel veel epische PU-TV content te maken. Natuurlijk komen dit jaar tijdens de E3 weer iedere dag Journaals online en die worden minstens zo vet als die van de vorige jaren! Trust me!
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...
  • 1 maand later...
Ik heb nog wat kritiek op iets wat eigenlijk voor zowel de artikelen als de PU-TV items geldt: Laat de redacteuren reageren op inhoudelijke vragen die in de comments gesteld worden. Vaak wordt er wel gereageerd op een opmerking als "Ik ben dik", maar wordt een serieuze vraag of opmerking genegeerd. De hardwarehoek is een goed voorbeeld als het gaat om een item waar veel vragen op komen die recht hebben op een antwoord.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...