Ga naar inhoud

Het algemene The Elder Scrolls Topic


Dark-visje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 806
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Voor Skyrim: Nord. Voor Oblivion: Wood Elf Over het algemeen Nord, in Oblivion zagen ze er een beetje vertyfd en te-wit uit. In Skyrim kan je de skin colour heel goed aanpassen. Een tintje getinter is perfect voor mij. Vind het leukst om gewoon met een mens te spelen. Maar Wood Elf kon je heel menselijk maken in Oblivion, dus heb je een beetje een mens-elf. Maar in Skyrim zijn ze echt heel goed gedetailleerd geworden, dat vind ik juist wel goed! Maar daardoor is het niet meer mens-achtig genoeg voor mij dus. Dus: Nord.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is een rpg, Veel reizen veel luisteren en lezen. Het verhaal heeft van alles wat op fantasy gebied. Je kunt kiezen wat je speelstijl is sluipmoordenaar/magiër/warrior Als je tegen traagheid kan en van fantasy houd heb je zoiezo een match en ben je de komende 150 game uren zoet met skyrim :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vergeet het MMO gedeelte niet. Zorg dat je het leuk vindt om met anderen te spelen, en weet dat er ook koters zullen zitten, zeker bij de gehypede games. En ja, zorg dat je geduld hebt. Het zal lang duren tot je max lvl bereikt, en in het begin zal je weinig features als vette moves hebben, maar die zullen latere lvls wel komen, en zoals bij de meeste MMORPG's begint de fun pas echt bij max lvl.
Link naar reactie
Delen op andere sites

wat zijn jullie characters in skyrim? (race, naam, geslacht, gebruikte skills en momenteel lvl) Mijn characters: 1. Dark elf. Jerwon. Man. Conjuration, Heavy Armor, One-Handed (bound sword, Archery. (bound bow), Enchanting, Smithing. Lvl 64 2. Breton (tevens vampier). Plevo Dragonas. Man. Sneak Light armor, Archery, One handed, Illusion. lvl 45 3. Orc. (voornaam vergeten) Gro-gold. Man. Heavy Armor, One Handed, Two Handed (ja dat klopt, dit is een Close combat only character die geen magie gebruikt), Smithing. lvl 30 4. Argonian, Deza'Ni. Man. Destruction, Restoration, Alteration, Conjuration, Enchanting. Ik ben benieuwd naar die van jullie!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bijna alle 3 de DLC voor PS3! Dragonborn, Dawnguard, en Hearthfire! Eerste week op PSN voor 50% korting, en ik ga ze allemaal halen! >wat zijn jullie characters in skyrim? (race, naam, geslacht, gebruikte skills en momenteel lvl). Ik zeg het wel alleen van m'n main. Race: Nord Name: Daranzo Geslacht: Male Class: Archer (Sneak) Skills: Archery, Sneak, Enchanting, Smithing, Alchemy, Light Armor. Lvl: 40

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...