Ga naar inhoud

Het algemene The Elder Scrolls Topic


Dark-visje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 806
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Blijven leuke spellen, het irriteert me alleen mateloos dat armor uit steeds minder delen bestaat met iedere nieuwe elder scrolls. Ik vind het juist leuk om te mixen en matchen. In morrowind kon je er zelfs nog kleren onder dragen of een mantel erover. Was ook een leuk detail dat kapotte armor niet meer gedragen werd, gaf echt het idee dat het kapotgeslagen was.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat had ik een paar dagen geleden nog: Ik deed de main quest van Morrowind en toen moest ik voor de Ashlanders in zon oude tombe gaan om een boog te zoeken. halverwege leken de skeletons steeds sterker te worden dus ik dacht: "Wtf is er nou aan de hand?" dus ik druk op TAB om te kijken en dan zie ik dat mn chestplate kapot is... Maar ik wil inderdaad wel dat ze het gewoon weer net zoals bij morrowind doen. 8 armor pieces (nu heb je er maar 4) kleren er boven of onder hoeft van mij niet, maar gewoon meer aparte armor pieces is gewoon beter.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...