Ga naar inhoud

Het algemene The Elder Scrolls Topic


Dark-visje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 806
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Op mijn eerste playtrough Stormcloak omdat ik dacht dat zij de good guys waren (je weet wel, blauw gekleed. rebellen. het deed me denken aan star wars) idt was dan ook mijn eerste ervaring met een TES game, na een tijdje kwam ik erachter dat Ik beter voor de Empire kon gaan. dat is beter voor skyrim, een verenigde empire bied meer tegen de thalmor. daarbij waren de meeste Stormcloak racistisch as fuck (Ulfric zelf viel wel mee andere had hij de Dark elves nooit toegelaten in Windhelm maar hij is wel een beetje een egoïst) Nou maakt racisme niet erg veel uit in tamriel, elke provincie doet er aan. maar ik werd echt ziek van dat 'Skyrim is for the nords!' gezeik.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zult verbaasd zijn hoe kutveel gezeik je daarmee kunt krijgen. De meeste armors die ik gebruik zijn hi-res, en dat zijn pakketten van algauw 40 mb, zoals de Ritual Armor of Boethiah. Daarnaast, als je sommige pakketten verkeerd installeert, kun je ineens de helft van je armors kwijtraken aangezien het allemaal replacers bleken te zijn. En met ApachiiSkyHair heb ik last van een bug, waardoor de helft van de haarstijlen zijn verdwenen, en mijn favorieten zitten daar ook tussen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

duc, de bug van ApachiiSkyHair kan komen door niet goed samenwerkende mods, ik weet dat sommige mods die de skeleton.nif veranderen van skyrim niet goed samenwerken met ApachiiSkyHair. (cbbe en unp werken gewoon) het zijn vooral mods die de elven races veranderen. ik had daar ook last van. verder de meeste bugs komen door quest mods, mods die de skills veranderen en mods die extra gebouwen maken in skyrim. vooral de laatste kan crashes veroorzaken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom kiezen mensen hier stormcloacks? Omdat er een fout was met de lijst waardoor je eigenlijk gewoon weg kon maar die bitch captian moest weer bitchy doen en je maar laten executeren, en je gaat als soldaat je kapitein niet tegen. maar als iemand anders kapitein was geweest op dat moment mog je gewoon gaan. tl;dr je kunt je bijna-executie niet blamen op de hele empire, alleen op die captain in helgen (maar die kun je dan wel weer killen als je met ralof, de stormcloak, mee gaat).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoewel ik het op een bepaalde manier zwak vind van The Empire om de eisen die de Thalmor stelde van het oad. verbieden Talos als god te erkennen zeer afkeur. Koos ik toch voor The Empire, zoals Dark-visje al eerder zei, het is in het belang van heel The Empire en ook Skyrim (deel uitmakend van of onafhankelijk) om bij elkaar te blijven. De kans was behoorlijk groot dat zodra The Empire enige vorm van zwakte zou tonen de Thalmor dat ten volle zouden benutten. En Ullfrik was ook maar een ego tripper hoor. Die denk even tijdens de al zo zware tijden na de oorlog met de Thalmor dat het uiterekend nú een goed moment is de HighKing (klinkt als een goeie hasj dealer trouwens) te vermoorden en een burgeroorlog te starten in Skyrim. Puike timing Ullfrik! Ik snap de motieven van de Stormcloacks en ben het met een hoop dingen ook met hun eens. Maar als je het grote plaatje bekijkt, is The Empire in stand houden gewoon veel en veel verstandiger met de al zo moeilijke tijden in Tamriel.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...