Ga naar inhoud

WK 2014


Eindbaasz

Aanbevolen berichten

  • Reacties 2,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Griekenland-Costa Rica zo, wat denken jullie? Ik denk zelf Griekenland niet alleen omdat ik Griek ben, maar over het algemeen is Costa Rica minder. Alleen in dit WK zijn ze goed. En na de overwinning (verdiend) tegen Ivoorkust heb ik veer vertrouwen in mijn land gekregen! Maar je weet maar nooit wat Costa Rica in huis heeft ^_^.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Costa Rica speelde goed in de groepsfase, en kan gewoon nog eens stunten natuurlijk, al schat ik de Grieken hoger in. Wel echt mazzel met die penalty op 't eind ;) Als Karagounis weer zo goed speelt... Ik ben wel jaloers op de Griekse verdediging overigens, beulen zijn het.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi mooi! En voor alle mexicanen of mensen die negatief waren, wil ik alles even goedlullen: De penalty was een optelsommetje, de keren ervoor liet de scheids doorspelen. En waarom speelden we de eerste helft als een drol? Ten eerste vond ik Verhaegh niks toevoegen. Dan komt er nog bij dat de Jong, een van de uitblinkers bij NL dit wk, al vroeg in de wedstrijd gewisseld werd. Daarna kwam er nog bij dat martins indi hierdoor een volle wedstrijd moest spelen terwijl hij eigenlijk maar 20 minuten kon. Ook was Louis nu een belangrijke wissel kwijt. Janmaat zou erin moeten komen voor verhaegh, maar vanwege de Jong moest hij een wissel opofferen. Ook kwam er de temperatuur bij, ik denk toch dat mexico hier beter tegen bestemd was. En als laatste denk ik dat Mexico moeilijker was dan Chili. Dit waren de redenen dat het minder ging. En van Persie zat er door de hitte helemaal doorheen, dus hebben we hem niet echt in actie gezien. Maar dat allemaal terzijde, we hebben gewonnen! Gaan we de volgende wedstrijd ook winnen?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vyntra, holebas, moras, gekas, salpingides en katsouranis zijn allen dertigers. Natuurlijk heeft elk team zijn vedettes, en jij weet vast meer van grijkenland dan ik. Het is alleen zo dat Griekenland een beetjr stijf overkomt als je het voetbal vergelijkt met dat van Costa Rica.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou nou nou zeg. Hier had ik wel wat meer van verwacht, sorry Georgos. Maar als je het tegen tien Costa Ricanen nog niet eens kunt brengen, dan verdien je het misschien ook wel niet. Costa Rica valt niks te verwijten, die deden hun uiterste best, en komen verder dan ooit. Natuurlijk mag je geen tegenstander onderschatten op het WK maar het is beneden Nederlands stand om van ze te verliezen, maar goed, dat dachten de voormalige kampioenen van Europa en de wereld (Uru, Eng, Ita en Gre) natuurlijk ook.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...