Ga naar inhoud

WK 2014


Eindbaasz

Aanbevolen berichten

  • Reacties 2,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

klopt, daarnaast had Algerije dan tegen Frankrijk gespeeld. Dat is alsof Marokko tegen Nederland speelt in de zin van buitenlanders die zich in een ander land nog heel erg identificeren met het land waar hun ouders zijn geboren. Maar Duitsland - Frankrijk is ook een mooi affiche! ;-)
Link naar reactie
Delen op andere sites

en, gaan onze Belgische vrienden gehakt maken van de VS of zit er een stuntje in? Ik gun het ze wel Belgie, de VS ook trouwens maar moet bekennen dat het me wel stoort dat de Belgen die ik heb gesproken bijna neerbuigend doen, zo van: wij komen sowieso in de halve finale en dan verslaan we Nederland. Tuurlijk is dat een mogelijkheid (immers, ze hebben een goed team) maar voordat het zover is staan er nog 2 wedstrijden op het programma waarin ze ook zomaar Argentinie kunnen treffen... oftwel, met beide beentjes op de grond blijven onderburen ;-)
Link naar reactie
Delen op andere sites

België draait superslecht. Het is natuurlijk de kwaliteit van een kampioen om te winnen als je slecht speelt maar steeds zo nipt winnen van behoorlijk slechte tegenstanders... Misschien dat ze zich met een betere opponent wat beter gaan etaleren, want als ze zo blijven gaan vrees ik dat de kwartfinale toch echt het eindstation zal zijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik doe gek en voorspel dat de Belgen eruit vliegen. Ploeg zonder glans, ploetert een beetje door maar gaan niet echt voor elkaar door het vuur. In bijna iedere achtste finale hebben die ploegen vol waterdragers die 90 minuten lang rennen het grote teams moeilijk gemaakt, vandaag gaat zo'n team een keertje winnen.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja!! Duitsland - Frankrijk, oude aartsrivalen. Ik kan gelijk al een paar krantenkoppen verzinnen. - Hanging our washing on the Siegfriedline, again! (reference: https://www.youtube.com/watch?v=-BuetfQ3xQw) - Germans flanking the Maginot line, again.. - French surrender to the Germans - In the early stages of World cup 2 etc. etc.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...