Ga naar inhoud

WK 2014


Eindbaasz

Aanbevolen berichten

  • Reacties 2,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

>Wij Nederlanders niet dan? Elk programma wat ik kijk wordt voluit geroepen: WE WORDEN WERELDKAMPIOEN!!!! En Duitsland, Frankrijk etc dan? Wij zijn er ook wel erg van overtuigd hoor.. Dan kijk je geen programma's maar luister je WK hits. Ik ben nog geen Nederlander tegengekomen die claimt dat we wereldkampioen worden.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook nog geen Belg tegengekomen die serieus denkt dat we kampioen worden. De meesten lijken te hopen op een halve finale Bel-Ned, waar we waarschijnlijk de boot in zouden gaan. Argentinië presteert ondermaats tot nu toe, dus hoop doet leven hé. Trouwens, voor die ene keer dat we eens ergens raken in 12 jaar...
Link naar reactie
Delen op andere sites

*'Mertens, die nog niet vooruit wilde kijken naar een mogelijke halve finale tegen Nederland. "Dat zou heel mooi zijn. Maar ik weet niet of jullie doorgaan, ik zou maar opletten", waarschuwde hij voor het treffen met Costa Rica.'* Die smurf begint ook weer hoor. Z'n gebazel over de 'kampioenswedstrijd' al vergeten blijkbaar.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...