Ga naar inhoud

WK 2014


Eindbaasz

Aanbevolen berichten

  • Reacties 2,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Nu moet ik wel zeggen dat, hoewel TheRussian zich imo af en toe als een hooligan gedraagt en uitspraken doet waar ik het absoluut mee oneens ben, jullie er ook wel een handje van hebben om hem onnodig te provoceren en er dingen bij te halen die voor hem wel oprecht vervelend zijn. Waarmee jullie eigenlijk niet veel beter, misschien nog wel erger zijn. Maar dat terzijde.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja weet je, daar heb je wel een punt bnwr. Maar gezien zijn eerdere uitspraken op dit forum die zo nu en dan gewoon ronduit kwetsend en oneerlijk waren, en op weinig meer gericht dan ordinair haat zaaien, vind ik de huidige gang van zaken eigenlijk niet meer dan logisch, hoewel niet altijd even vriendschappelijk.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee klopt maar Lukaku heeft het toch 2 seizoenen laten zien in Engeland. Daarnaast nog iets, ik vind Kompany een geweldige verdediger maar als je dan zo'n van Buyten ernaast zet, snap je het toch niet helemaal? Die heeft een draaicirkel van een vliegtuig en snelheid van een invalidewagentje. Veel ervaring maar vraag me af of hij standhoudt tegen de grotere landen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja maar dat zegt toch niks? Van Persie ook, van Gaal haalde hem er toch af. Het gaat uiteindelijk om het team wat het best rendeert als geheel. En ja. Van Buyten is traag, heel erg traag. Vond hem al ondermaats toen van Gaal bij Bayern zat, maar wat je zegt, veel ervaring. Hij weet nog het best hoe het is om een groot toernooi (knock-out fase) mee te maken en te winnen, anders weet ik het ook niet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...