Ga naar inhoud

Boeing 777 Malaysia Airlines Neergestort


Theitanic

Aanbevolen berichten

Nee mislukte rus niemand had een reden om het vliegtuig neer te halen. Die separatisten dachten een VRACHTVLIEGTUIG neer te halen. Zij wisten niet dat het een passagiers vliegtuig was! Als je nou eens echt het nieuws zou volgen i.p.v. om het hardst schreeuwen dat het Rusland niet was. En ga nou niet zeggen dat al die overleden mensen niet zo erg zou zijn als dat er in jouw ogen een paar mensen valse beschuldiging doen richting je geliefde Rusland. Als jij zo in elkaar steekt ben je echt heel erg triest...
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 765
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik wijs niet eens een vinger in de richting van wie dan ook. Dat je al definitief tot de conclusie bent gekomen dat ''jouw land'' er buiten staat (''omdat ze er geen reden toe hadden'', de rebellen wel dan??? Het Oekraïense leger??). Gewoon kortzichtige uitspraken. Beetje attitude van ''oh het betreft mijn land, neeee die kunnen er hoe dan ook geen schuld aan hebben, dat kan niettt'' Als in Nederland per ongeluk een vliegtuig uit de lucht wordt geschoten, dan ga ik ons land echt niet proberen vrij te pleiten. Nationaal/ideologisch gevoel boven je harses gebruiken, zo ontstaan nou eenmaal extremisten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben helemaal niet pro Oekraine of pro Rusland, ik wil gewoon dat die oorlog daar stopt. maar het is wel bijna zeker dat het vleigtuig is neergeschoten door separatisten met een BUK-systeem die door de Russen is geleverd. http://media.nu.nl/m/m1mxqo3afb8r_sqr256.jpg/kans-op-verwarring-groot-bij-buk-raketsysteem.jpg
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok Russian, kijken of je hier iets zinnigs tegenin kunt brengen. Separatisten hebben zeker militaire middelen om zo'n vliegtuig uit de lucht te halen, het is al langer bekend dat Oekraïense separatisten wapens aangeleverd krijgen uit Rusland. Strelkov, een commandant van deze strijders heeft zelf aangegeven over de wapens te beschikken om vliegtuigen op grote hoogte neer te halen, hoewel hij beweerde dat dit ging om wapens die waren buitgemaakt op het Oekraïense regeringsleger. Bovendien werd door separatisten een tijd terug triomfantelijk het nieuws naar buiten gebracht dat ze een Oekraïens gevechtsvliegtuig neer hadden gehaald met precies de BUK-raketten waarvan kiev beweert dat ze zijn gebruikt tijdens de ramp van gisteren. Verder heeft deze commandant ook op twitter laten weten 2 grote vliegtuigen te hebben neergehaald, terwijl er naast het Oekraïense transportvliegtuig waarvan de identiteit al bekend was geen andere vliegtuigen worden gemist. Hoe verklaar je bovendien het gelekte telefoongesprek. Acteurs? Lijkt me sterk. De ene spreker is al geïdentificeerd als Igor Bezler, een Russische legerofficier die in Oekraïne een legertje opstandelingen aanvoert. (hoezo geen Russische hand in deze burgeroorlog). De inhoud van het telefoongesprek spreekt voor zich. Verder, waarom zou het oekraïense leger (zoals jij suggesteert) een vrachtvliegtuig neer halen? Ze weten immers dat de separatisten niet over zulk materiaal beschikken. Ook: Het toestel is neergehaald boven separatistisch gebied. Omdat het toestel al in de lucht doormidden brak is het logisch dat het vliegtuig ook neergehaald is rond de plek waar het neerkwam. Waar dus volgens de Oekraïense inlichtingendiensten ook de raketinstallatie is waarmee de separatisten het eerdere gevechtsvliegtuig mee neer hadden gehaald. Om Rusland de de directe schuld te geven van deze ramp is onjuist en onwaarschijnlijk, dat moet gezegd worden. Het zou wel een erg domme actie zijn geweest om zo'n vliegtuig neer te halen. Wel was er zonder de haatpolitiek van Rusland waarschijnlijk geen burgeroorlog geweest, en had deze ramp ook niet plaatsgevonden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tis lastig om de exacte waarheid boven tafel te brengen omdat alle partijen er baat bij hebben zich vrij te pleiten. Het feit dat er al zo snel Russische sepparatisten aanwezig waren om de zwarte dozen naar Moskou te sturen én dat Putin al aangaf dat dit nooit was gebeurd als Oekraïne de vijandigheden was gestaakt, geeft genoeg reden tot achterdocht. En inderdaad, niemand had hier baat bij, maar de kans is groot dat het een "ongeluk" was. Het zou je sieren Rus, om je oogkleppen af te zetten en op z'n minst te kunnen accepteren dat Rusland hier invloed op heeft gehad. Maar goed, dat geeft wel weer aan hoe jij in elkaar zit en wij Nederlanders.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Rusland heeft hier geen invloed op gehad. Maar jullie hollands kunnen er ook wat van. Toen ik over gijzeling van mijn broertje en zusje stukken plaatste werd ik uitgelachen en werd het mij gegund. Maar nu dat Nederlandse iets ergs overkomt wordt er van mij zo'n beetje geëist dat ik massaal medelijden toon. Zo werkt het niet dus.
Link naar reactie
Delen op andere sites

'geen invloed'. Hoe fucking blind kan je zijn? Trouwens, volgens mij hebben het merendeel van de mensen hier op de community al hun medeleven betoond als het gaat om je familliesituatie. Waarom men nu niet meer zo blij is met dit soort berichtjes? Omdat je elk fucking onderwerp aangrijpt om erover te posten. Daarom.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Maar nu dat Nederlandse iets ergs overkomt wordt er van mij zo'n beetje geëist dat ik massaal medelijden toon. Zo werkt het niet dus. Dus je hebt alleen medelijden met de desbetreffende slachtoffers als mensen eerst medelijden met jou hebben? Dat is niet hoe medeleven werkt, dat is gewoon egoïstisch af. Die slachtoffers staan hier buiten. Het is je eigen keus om beschaafd te zijn. Overigens, respect dwing je niet af. Respect dat toon je zelf, of je krijgt het van anderen die je daadwerkelijk respecteren.. We zullen je niet respecteren als je je als een klootzak gedraagt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bent echt een minne gast die alles verdraait als het je niet uitkomt. Iedereen had sympathie voor jouw zaak, iedereen hoopte dat je je broertje en zusje terug zou krijgen, onbenul. Toen begon je homoseksualiteit gelijk te stellen aan een geestelijke beperking, de kinderslachting van Breivik goed te praten, te zeiken op de Nederlandse staat, mensen ongelukken toe te wensen en God weet wat meer. Dan kun je wel doen alsof iedereen hier jou moet hebben maar je bent slechts het slachtoffer van je eigen minne houding.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...