Ga naar inhoud

Boeing 777 Malaysia Airlines Neergestort


Theitanic

Aanbevolen berichten

  • Reacties 765
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Als je nu in Rusland zou wonen had je het veel minder dan hier. Het feit dat je alles wat Rusland goed en fout doet aanmoedigt of probeert goed te praten geeft aan hoe snel je op je teentjes getrapt bent. je regeert alleen op comments die jou of Rusland persoonlijk aanvallen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik wel typisch vind is dat hier deels naar Rusland wordt gewezen als 'schuldige' omdat mensen hier TheRussian onsympathiek vinden. Oh en dat er *weer* naar dat jeugdzorg-incident wordt verwezen. Doe nou gewoon niet. Ontopic: ik geloof inderdaad niet dat Rusland er baat bij heeft een passagiersvliegtuig neer te halen. Je kan natuurlijk allerlei samenzweringstheorieën erop loslaten, maar persoonlijk denk ik dat het hier gewoon om een domme fout gaat, met catastrofale gevolgen. Dat Rusland geen wapens en eventueel manschappen levert aan de 'separatisten' is wel weer naïef om te denken, want natuurlijk doen ze dat wel. Ik ga er van uit dat 'het Westen' dat ook doet aan de Oekraïense regering (zoals ook in Syrië door beide partijen aan beide kanten wapens zijn geleverd). Over wie dat vliegtuig uit de lucht heeft gehaald durf ik geen uitspraken te doen. Het zouden best de separatisten geweest kunnen zijn zoals dat telefoongesprek doet vermoeden, maar op zichzelf is dat telefoongesprek echt heel wankel bewijs. Het is vanuit onze positie natuurlijk sowieso makkelijk om de Russen de schuld te geven, maar het lijkt me stom om nu al conclusies te trekken. Zeker omdat het hier om een fout lijkt te gaan, en omdat de berichten over wie wel of niet het geschikte wapentuig had elkaar tegenspreken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zag dit gisteren al toen het net gebeurd was, toen zaten alleen die kennissen van hem daar nog te gissen of hij er in zat of niet. Erg dit ja.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap wat je bedoeld. Ik denk persoonlijk dat een groep separatisten zo'n ding hebben veroverd en daarmee besloten een vrachtvliegtuig neer te halen. Helaas door gebrek aan expertise zagen ze niet dat het een passagiersvliegtuig was. Hier kwamen de separatisten later pas achter. Ik denk niet dat het hun bedoeling was en denk dat er een paar van die gasten zich nu heel schuldig voelen... Ik probeer niet goed te praten wat ze gedaan hebbem wat het Is een van de ergste dingen die een mens kan doen! En denk niet dat Rusland zelf er wat mee te maken heeft. Die zullen gerust wapens leveren maar hoe hard Rusland ook over komt, zelfs Putin zal nooit het bevel geven een vliegtuig uit de lucht te halen als ie weet dat het vol onschuldige mensen zit. Het Is gewoon 1 grote fout geweest en hoop dat de daders zichzelf aangeven en hun straf aanvaarden. Das het minste wat ze kunnen doen als ze een beetje fatsoen hebben!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...