Ga naar inhoud

Het gespierde krachtpatsers topic


Anabole

Aanbevolen berichten

  • Reacties 2,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hey ik had een vraag: is het raar/gebruikelijk om met 17 jaar naar de sportschool te gaan? Ik ben het namelijk aan het overwegen. Want ik heb het erg druk met school en dergelijken en daardoor sla ik weleens een training over en met de sportschool is het toch meer een stok achter de deur. Ik ben alleen niet erg breed ofzo maar maakt dat uit?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je "veel" geld hebt kun je thuis aan de gang, zo'n set kost toch al gauw wat geld als je serieus wilt gaan trainen. Je kunt ook eerst thuis beginnen, en zodra je alles een beetje onder de knie hebt naar de sportschool gaan. Toen ik begon snapte ik er ook vrij weinig van, en als je dan alleen bent dan kun je al snel dingen verkeerd uitvoeren, en dan kan het echt mis gaan. Het beste zou eigenlijk zijn als je met iemand samen kon gaan die er al iets vanaf weet, of bij een sportschool gaan waar je (voor de eerste paar keer) wat begeleiding kunt krijgen. Maar 17 is zeker een goede leeftijd om te beginnen!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou @colinch ik ben nu ongeveer 9 maanden bezig met fitness en heb o.a twee dumbells gekocht met ong. 10 kilo per kant en een halterstang waar ik ong met 25 kg druk. Het resultaat is er maar als ik naar de sportschool ga denk ik gwn veel meer resultaat te halen omdat de apparatuur daar gwn beter is. En me vader gaat waarschijnlijk ook een abbo nemen bij de sportschool dus dan heb ik meteen een begeleider voor de eerste paar keer haha :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Met als uitvoeringsvoorwaarden: - In startpositie gestrekte armen en polsen (bij false grip handen naar buiten gedraaid); - In eindpositie gestrekte armen uitgedrukt boven de ringen, heupen open; en, - Tijdens de uitvoering blijven de heupen te allen tijde lager dan de schouders; zie ik niet in waarom kipping niet moet tellen. Desalniettemin heeft strict de voorkeur, m.n. met het oog op controle en kracht, maar voor de rest hangt het net vanaf de context af of je het wel of niet mee wil tellen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...