Ga naar inhoud

Pokémon Alpha Sapphire & Omega Ruby


Suuselientje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 548
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Nooit de Masterball gebruikt ook. Vond het veel leuker om een Ultra ball te gooien, en dan zo a b a b a b op een bepaald ritme te gooien. Anders B op het moment dat de Pokéball zou moeten schudden. Dat waren eens tijden. :') Nu is Pokémon best wel makkelijk, helaas. Vooral het vangen, inderdaad. :\ Ik ga eens proberen om een Pokémon met de perfecte Stats te kweken, gewoon een keer voor de lol. Als iker lol aan kan hebben dan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vroeg het me dus ook af en er blijkt een methode te zijn waarmee het werkt. Zet een pokemon met het item dat je over wilt zetten van X/Y naar ORAS op de GTS. De GTS van XY en ORAS zijn gelinkt, dus zorg dat je jouw pokémon van XY vindt in de GTS en ruil ze. Zo kun je items overzetten. Heel ingewikkeld en kut, maar dit is de enige methode die ik ken...
Link naar reactie
Delen op andere sites

"yes you can but there are some things/pokemon/items that can not be traded. Things you can trade over XY >>>> ORAS Everything thats not tied down to XY only. What can not be traded from ORAS>>>>>>XY Pokemon with moves that they can only know/learn from ORAS The new Mega Pokemon Stones. ( also these new pokemon can not Mega Evolve in XY) Items that are only other ORAS. IE The RED/BLUE Orbs" ~ LotoPhoenixLord op gameFaqs het zou dus de moeite waard zijn om te proberen
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...