Ga naar inhoud

Pokémon Alpha Sapphire & Omega Ruby


Suuselientje

Aanbevolen berichten

Parasite thanks voor de tip, ja hoopa veranderde van vorm en werd Psychic/Dark ipv Psychic/Ghost. Mijn broertje drukte op Pokemon Amie en Hoopa (andere vorm) had zijn rug naar mij gekeerd, toen ik op hem drukte draaide hij zich om. Hoopa is ook zo groot dat je hem tot zijn buik op het bovenste scherm ziet en de rest op het onderste. Dat betekent ook dat als je Hoopa wilt aaien, je aan zijn geslachtsdeel moet zitten.....
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 548
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Met 5 dagen in de woche heen en terug in de trein op forenzentijd kom je anders niet zo veel mensen met 3DS én Pokémon tegen die dan ook nog eens dapper genoeg zijn om het aan te hebben staan. Heb in de 3 jaar dat ik nu forens welgeteld 3 keer meegemaakt dat iemand het openlijk in de trein speelt. Ik heb vandaag ook weer tegen mijn schaamtegevoel moeten vechten, maar ik zat daar toch, náást iemand, mét mijn pika 3DS! Het is nog ff wennen, maar net als vele angsten is dit iets wat je dood moet confronteren.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeeeuj, jij was event legendaries aan het clonen, toch? Ik heb nu eindelijk wat pokémon overgezet, dus ben klaar om wat legendaries te ruilen, hoor:) Ik moet voor mijn national pokédex alleen nog Mew, Jirachi, Manaphy, Shaymin, Arceus, Victini, Keldeo, Meloetta en Genesect. Als jij die voor mij zou willen powersaven, ben je een echte held. Die zijn nl niet meer origineel te verkrijgen, ben ik bang. Heb daar nog steeds die shiny Mewtwo voor beschikbaar, mocht je er iets leuks voor terug willen (ook al zou je die in theorie zelf ook kunnen hacken, lol...)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij zit tegenwoordig vlakbij CS, vanaf daar de steeg door rechts van hotel Victoria hotel en dan richting de Dam vind je hem rechts. Je hoeft alleen maar online verbinding aan te zetten en met je dichtgeklapte 3DS de winkel binnen te lopen. Als je hem dan openklapt heb je een in-game mailtje in je Buzz nav (moet je dus al hebben ontgrendeld, maar als je al in Dewford Town zit heb je die zeker).
Link naar reactie
Delen op andere sites

EV's zijn stats die train je door andere pokemon te verslaan, de ene pokemon geeft speed, de ander hp etc, deze EV's kan je ook trainen door de super training functie te gebruiken (die voetbal minigames). Zo kan je gericht je EV's trainen. Om EV's te trainen kan je ook BattlePoints in wisselen voor boosts zoals lucky egg dat doet voor Exp, maar deze werken alleen voor het verslaan van pokes, niet de super training. IV's zijn vast, als je pokemon eenmaal gevangen is/uitgekomen is kan je er niets aan veranderen. De nieuwe DexNav functie laat trouwens zien hoeveel IV's er maximaal (31) zijn. 1 ster bij potency is 1x, 2 is 2x en 3 is 3x een max IV helaas(gelukkig?) kan je niet zien welke dit dan zijn. dit kan je alleen doen door met een mannetje te praten in de pokemon center van het Battle Resort (unlocked na de leaque en delta story) het komt er eigenlijk op neer dat deze EV's en IV's je pokemon defineren. Zo kan je bijv een Physical sweeper hebben met heel veel statpoints in Attack met heel weinig defence, of juist een Special sweeper met veel punten op Special Attack, of een Tank met veel HP, defence en special defence. Speed is iets speciaals, met speed kan je dodgen, als eerst beginnen en hogere kans op Crits, sommige mensen gebruiken speciale pokemon met bijv 'Trick room' aanval, die zorgt er voor dat juist de langzame pokemon dit hebben. Dus denk bijv aan octillery/slowbro.. deze hebben een hogere attack/spAttack en lage speed een pokemon met trickroom in double battle kunnen deze pokemon zowel sterk zijn als alseerste aanvallen... U-turn/voltswitch/batonpass werken ook met trickroom.. Hoop dat deze lap tekst het wat helderder maakt
Link naar reactie
Delen op andere sites

juist, dat heb je correct even een simpel voorbeeld, gastly, een 'perfect' 5IV gastly heeft HP,DEF,SPATT,SPDEF en SPD, waarom zou een gastly met voornamelijk alleen special aanvallen Attack nodig hebben? tegenwoordig is het iets anders omdat ze ook suckerpunch kunnen leren enzo, maar spAttack is nog wel de meest belangrijke.. daarbij bepaald de nature ook of hij 'perfect' is, bij gastly vaak Timid, minder Attack meer SpAttack ;-) Als je de pokemon een beetje snapt kom je wel achter de perfecte IVs. Sommige pokemon hebben meer opties, zoals een aantal dragon pokemon. Er zijn zowel attack als SpAttack moves(draco meteor vs outrage), dan is de keuze aan jezelf welke je zou willen doen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarbij is het ook mogelijk om een pokemon 6IV te breeden, maar dit is nogal zeldzaam.. en als je toch allemaal het zelfde type aanvallen hebt is het niet de moeite waard.. In het wild kom je ze geloof ik tot max 3IV's tegen.. in de friend Safari in X/Y kon je wel hoger, maar dat weet ik niet zeker
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...