Ga naar inhoud

Welke game speel jij nu?


as_if_i_care

Aanbevolen berichten

Grappig, ik heb al moeite met cut--scenes uitkijken. Ik hou van interactie, en misschien is Kind Words her meest interactief spel ooit. Ik kreeg net een brief over een meid die moeite had om haar vriendje te vragen hoe het met hem ging. Hoe reageer je daarop? Dat kan op oneindig veel manieren (kwantiteit). En deze shit is diep ( kwaliteit).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Yo Workingplayer, ik snap niet waarom je zo negatief doet over Kind Words. Je doet alsof het geen game is, maar het staat op Steam, krijgt artikelen op game-websites, en wordt gewaardeerd door genoeg gamers. Als dit niet jouw soort ervaring is, lijkt mij het beste om lekker verder te gaan met Quake en Final Fantasy (wat ook geweldige spellen zijn!) En mijn imago, huh? Dit is een anonieme forum over computerspellen. Niet echt een belangrijke plek, toch? Ik vind het gewoon heel leuk hier, en ik ben schaamteloos enthousiast over sommige dingen. En nu ga ik inderdaad naar buiten, tijd om te werken!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, mits je een Dragon Ball Z fan bent. Check even de review van Samuel, die vat het goed samen. Mijn comment eronder; > Goede review, Samuel. En ben het zeker eens met het cijfer. Voor de fans, laat dit je alsjeblieft alleen niet afschrikken. Ja, de game heeft z’n niet boeiende sidequests, repetitieve objectives, en een niet geheel diep combat systeem, maar dat is niet waar je de game voor koopt. Je koopt de game uiteraard voor het nostalgische gevoel van Dragon Ball Z te herbeleven, en dat doen ze fúcking goed. Qua story mode is het de uitgebreidste ooit, de main quest zijn wel boeiend, het vliegen/rennen/springen door de Dragon Ball Z wereld is cool en de cutscenes zijn één van de vetste die je ooit in een game zult zien. Uiteraard worden de mindere dingetjes meegerekend in het cijfer, maar als je een fucking toffe nostalgische trip wilt maken, óf überhaupt een grote Dragon Ball Z fan bent, is het wel echt een must have.

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...