Ga naar inhoud

Welke game speel jij nu?


as_if_i_care

Aanbevolen berichten

Het moment is dan eindelijk gekomen... Speel sinds gisteren Red Dead Redemption 2 op de PC en ik ben op zijn zachtst gezegd onder de indruk na de eerste 5 uurtjes spelen. Al ging er wel iets van 1,5uur tweaken aan vooraf om de juiste mix tussen grafische pracht en performance te krijgen. Maar ben tevreden hoe de game nu oogt en draait, zo indrukwekkend al die weerseffecten en belichting! Smullen dit!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou eigenlijk startte alles boven verwachting goed, ook de Rockstar Game Launcher zonder enige problemen. Maar ik was ik verre van content met de framerate. (gemiddeld net aan 40fps met een GTX 1080 OC) De hoeveelheid opties is wel een flinke lijst, en op goed geluk wat aanklooien daarin leverde weinig succes op. Of matige graphics of amper een performance boost. (de zogenoemde 'console settings' zien er bijv. echt niet uit, dan mis je zoveel sfeer en oogt de game te digitaal ipv natuurlijk) Gelukkig een goede guide gevonden waarin elke optie tot in detail word uitgelegd en toen had ik het wel snel naar wens. (moest ook nog klein beetje modden vanwege de toch nog aanwezige zwarte balken bij een UW resolutie, maar nu alles fullscreen met de juiste FOV! ^^) Heb nu 10 uur gespeeld, maar denk dat ik daarvan al zeker 4 uur in de Photomode heb doorgebracht, zit alleen maar te genieten van de grafische pracht dus dan stelde die 1,5u tweaken net niks voor. xD (game maakt ook een uiterst stabiele indruk nu op mij terwijl ik online zoveel kritiek lees over de performance en errors)
Link naar reactie
Delen op andere sites

En Wreckfest naast Sekiro. De eerste paar minuten waren een tergende grasmaaier derby die me erg huiverig maakten. Gelukkig bleek de rest al snel stukken toffer en weet de chaos meestal toch voor erg veel plezier te zorgen, het was puur dat die ene race een kut opzet had. Laatste ronde crashes en hilariteit verzorgden geregeld perfecte mayhem. De driving physics zijn dikke prima, zelfs vlak na het spelen met de ultieme gravel physics in Dirt Rally 2.0.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...