Ga naar inhoud

Welke game speel jij nu?


as_if_i_care

Aanbevolen berichten

  • 3 weken later...
Zeker waar WP. Blijft elke keer hopen dat gamers kiezen met hun portemonnee. Weeg het tegenwoordig ook wel (ietsje) mee in de aankoop. En hoewel series als CoD en Fifa nog steeds blind worden aangeschaft zijn de tegenvallende verkopen van games als NFS Payback, Anthem, Battlefront 2 en ME Andromeda goede signalen. Activision en EA zijn ondertussen gezwellen geworden voor de industrie. Ubisoft zit nog op het randje voor mij.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Hoofdzakelijk nog stééds bezig Red Dead Redemption 2 uit te spelen (nog maar 20 missies). Max Payne heb ik ook bijna uit, al vind ik het laatste level oneerlijk moeilijk, daarom inmiddels Grand Theft Auto III voor het eerst van m'n leven opgestart. Naast deze Rockstar games pik ik eens in de zoveel tijd Breath of the Wild weer eens op voor een paar tempels (nu tegen de 100 gevonden), voltooi ik een paar levels in Sonic Adventure voordat ik wederom niet weet waar de fuck ik heen moet en heb ik in een weekend de helft van Gauntlet: Dark Legacy uitgespeeld met een vriend (op de Gamecube, geen memorabel spel). Ik ben een beetje all over the place, dus, maar ik vermaak me prima nu mijn studie is afgerond en ik het freelance-leven omarm.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Red Dead Redemption 2. Zit nu aan chapter 6. Nog altijd leuk maar wat dat chapter op dat eiland ertussen deed is mij een raadsel. Stoor me ook wat aan het feit dat ze voor de plaatsen in de game zelf fictieve namen verzinnen. Maar je hoort wel plaatsen als Cuba en Chicago voorbij komen bij mensen die je tegenkom. Voelt wat vreemd aan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Fifa 20 2vs2 met de boys. Ongelofelijk dat deze game na al die jaren met zó'n groot budget nog steeds zoveel flaws bevat. De penalties zijn niet te nemen. De corners en de vrije trappen leveren nooit een doelpoging op. Er worden op onverklaarbare wijze penalties gegeven. Als je een losse wedstrijd speelt moet ELKE SPELER ELKE KEER opnieuw tijdens de game de trainer assistent handmatig uitschakelen. Voorzetten via de vleugels worden zonder enige moeite verdedigd waardoor. Doelpunten met het hoofd heb ik dus nog niet gezien na 5 uur spelen. Fifa met 4 man blijft geweldig, maar EA mag zich kapot schamen door zo'n inferieure game uit te brengen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...