Ga naar inhoud

Welke game speel jij nu?


as_if_i_care

Aanbevolen berichten

Chocobo's Mystery Dungeon op de Switch. Stond eigenlijk niet op de planning maar na 4 jaar waarin er geen enkele fatsoenlijke mystery dungeon (etrian vind ik niks) is uitgekomen kon ik mezelf niet inhouden. Ook inmiddels al in het tweede deel van Trails In The Sky gedoken maar dat kan er makkelijk naast gespeeld worden. Kom op Spike Chunsoft waar blijft die nieuwe Pokémon Mystery Dungeon game??? De laatste komt uit 2015!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Timesplitters 2 met mijn zoontje. Trip down memory lane zeg. Ondanks de gedateerde graphics loopt dit spel nog heerlijk soepel, zowel de mp als campaign. Eerste level helemaal vergeten, één groot eerbetoon aan de eerste Goldeneye 64 missie. https://youtu.be/AsetlRd-nvs Kom maar op met die remaster!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Metal Gear Peace Walker De Vita is voor mij voor 50% mijn nostalgiemachine met Ratchet & Clank 3 en nu deze. En hoewel je de pixels zo kunt tellen is het spel na bijna 10 jaar nog steeds geweldig. Gigantisch uitgebreid qua missies, imponerende bossbattles en perfect geoptimaliseerd om on-the-go te spelen door de missies die opgedeeld zijn in korte bites. Daarnaast zie je met de FOB en Fulton recovery ook zelfs de invloed op MGS 5 (waar het overigens een directe voorganger van is). Kan niet wachten tot ik bij de echte koekoek Kojima dingen ben zoals geesten reanimeren en op monsters uit de Monster Hunter serie jagen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...