Ga naar inhoud

Welke game speel jij nu?


as_if_i_care

Aanbevolen berichten

Het is anders, maar ik zou zeggen dat bloodborne makkelijker is. In Sekiro MOET je de aanvallen deflecten (parry) en mis je dan ben je het haasje. In bloodborne kun je de aanvallen uitlokken en dan toeslaan bijvoorbeeld, wat het in mijn ogen makkelijker maakt. Maar eenmaal onder de knie is Sekiro echt een heerlijke game hoor. Maar Bloodborne blijft mijn nummer 1.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kwartje begint te vallen: Subnautica bevalt me prima. Mede dankzij jullie hier is deze game op mijn pad gekomen, dank hiervoor! Tevens bezig met Ac3 remastered. Ik vond AC3 vroeger al niet slecht, wetende dat velen hem afbranden. Wilde graag nog es kijken of ie nog steeds kan bekoren, en hij bevalt me nog steeds prima. Imo nog steeds 1 van de meest ondergewaardeerde Ac’s.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Trials Rising, gameplay blijft top en constant uitdagend. Gaat eigenlijk niets boven puur skill-based gamen. Instant fun, of je de game nou opstart voor 5 minuten of jezelf uren wil afsluiten van de buitenwereld op net die ene duizendste seconde van je persoonlijke record af te schaven. :-P
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Hollow Knight (Switch) Ik heb de game in de sale in de eshop opgepikt en ik ben letterlijk echt weggeblazen!!! Dit is pas mijn tweede metroidvania (mijn eerste was guacamelee!) en ik vind het best een leuk genre voor op zijn tijd maar ik had niet verwacht dat deze game zo goed was! Ik kan de game gewoon niet meer wegleggen. De sfeer is geweldig, pittige moeilijkheidsgraad, vette bossfights en ontiegelijk goed leveldesign. Ik besef steeds meer dat ik een meesterwerk aan het spelen ben en Silksong gaat nu op 100% op release gehaald worden!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...