Ga naar inhoud

Welke game speel jij nu?


as_if_i_care

Aanbevolen berichten

Ze proberen bij die voetbal games telkens het wiel opnieuw uit te vinden ofzo... PES heeft dit jaar ook zaken die voorgaande jaren prima waren maar nu ineens behoorlijk verslechterd zijn door alleen al onnodige wijzigingen in de controls. (blij dat ik mij geld er niet aan heb uitgegeven) Maar het zal helaas nooit stopp met al die casual-gamers die dit spul jaar in jaar uit kopen. Die uitgevers lachen zich kapot, en dat geldt niet alleen voor FIFA!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Controls kun je in bepaalde maten aanpassen ja. Zo stel ik ze bij FIFA altijd direct zo in dat het nagenoeg één-op-één is met PES. Maar als een game opeens meerdere knoppen vereist voor één bepaalde mechanic word het lastig(er), zeker wanneer dat voorheen nooit het geval was.. ;-) Ben helaas de interesse in voetbal games op deze wijze aardig hard aan het verliezen... Ook al kunnen deze games inderdaad nog steeds voor geweldige 'couch-gameplay' zorgen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Donkey Kong Country 3 op vakantie. Na een sessie van uren per ongeluk mijn progress verwijderd door dat fucking onhandige save point systeem op de SNES Classic :# Ben er nu ook wel klaar mee. Zonde, maar die game is leuk genoeg om opnieuw te spelen. Op bijna gelijke hoogte met zijn voorganger, maar door de net niet net zo memorabele muziek niet. Onbegrijpelijk dat mensen het eerste deel boven de derde verkiezen en dat dit deel uberhaupt weinig genoemd wordt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...