Thrawn-2 Geplaatst: 3 april 2013 Delen Geplaatst: 3 april 2013 Klaar met het verhaal van Sly Cooper Thieves in Time. Een welverdiende gold award. Nu even de platinum trophy scoren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
theblackterminator Geplaatst: 3 april 2013 Delen Geplaatst: 3 april 2013 ik ben bezig met de paar laatste trophy"s voor gta iv en voor battlefield 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
niks1991911 Geplaatst: 3 april 2013 Delen Geplaatst: 3 april 2013 op dit moment speel ik de games: X3 albion prelude Bioshock infinito Red Orcestra torchlight 2 Borderlands 2 (co op) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kevinkraakman1 Geplaatst: 3 april 2013 Delen Geplaatst: 3 april 2013 Gister een PS3 met GoW: Ascension gekocht, dus daar ben ik wel ff zoet mee. Tussendoor een paar potjes Mortal Kombat en af en toe Pokemon FireRed Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NightIForce Geplaatst: 3 april 2013 Delen Geplaatst: 3 april 2013 Battlefield 3 op de Xbox360. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Seluseho Geplaatst: 4 april 2013 Delen Geplaatst: 4 april 2013 Vandaag beginnen met Bioshock, het origineel/deeltje uno dus. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jeftaxbox Geplaatst: 4 april 2013 Delen Geplaatst: 4 april 2013 Kan ik voor 1 jaar gold het beste bij budgetgaming zijn? Is dat wel betrouwbaar voor maar 35,-? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jefftheman Geplaatst: 4 april 2013 Delen Geplaatst: 4 april 2013 Gewoon lekker bol.com Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BRONY_RAINBOW_DASH Geplaatst: 4 april 2013 Delen Geplaatst: 4 april 2013 Kan iemand een slotje zetten. Het word te vaak revived. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tvradiodude Geplaatst: 4 april 2013 Delen Geplaatst: 4 april 2013 http://www.bpgames.nl is goed!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LittleBigMan Geplaatst: 7 april 2013 Delen Geplaatst: 7 april 2013 Proteus Vaag, maar erg mooi gemaakt. LEGO City Undercover Een wel erg simpele free-roamer, maar de humor, stijl en hoeveelheid activiteiten maken veel goed. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lee-2 Geplaatst: 7 april 2013 Delen Geplaatst: 7 april 2013 Guild Wars 2 weer aan begonnen <3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Seluseho Geplaatst: 7 april 2013 Delen Geplaatst: 7 april 2013 Bioshock, beter laat dan nooit. Dit pareltje is genieten geblazen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sierrazulu----onezero Geplaatst: 7 april 2013 Delen Geplaatst: 7 april 2013 Kijk op Tweakers.net bij pricewatch dan krijg je een hele selectie winkels voor en game. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GoldenNGuN Geplaatst: 7 april 2013 Delen Geplaatst: 7 april 2013 Sluiten die hap! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jh1999 Geplaatst: 7 april 2013 Delen Geplaatst: 7 april 2013 ik heb net ontdekt dat je als je spaart bij de ing rentepunten kunt verdienen waarmee je met bijbetaling goedkoper games kunt kopen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
giovanny Geplaatst: 8 april 2013 Delen Geplaatst: 8 april 2013 Mass effect 3 ( gratis voor ps+ leden) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kevinkraakman1 Geplaatst: 8 april 2013 Delen Geplaatst: 8 april 2013 The Cave (gratis via PS+) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
seanklijn13 Geplaatst: 8 april 2013 Delen Geplaatst: 8 april 2013 Ja is eigenlijk best wel een grappig spelleke tussendoor Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LordJeenus Geplaatst: 8 april 2013 Delen Geplaatst: 8 april 2013 na een tijdje niet gespeeld te hebben met ik weer begonnen met "Call of Duty: Black ops 2" ik vond het eerst saai worden maar nu speel ik het elke dag weer :) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
COGsoldier Geplaatst: 8 april 2013 Delen Geplaatst: 8 april 2013 Zojuist Bulletstorm uitgespeeld. Leuke game wel...mits je je verstand ervoor op nul zet. Nu begin ik aan Prototype 2. En daarna ga ik verder met Infinite wat overigens een bazen game is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Thominator Geplaatst: 8 april 2013 Delen Geplaatst: 8 april 2013 The Cave, wegens PS+. Een erg tof spel! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
notenboompje Geplaatst: 8 april 2013 Delen Geplaatst: 8 april 2013 Defiance Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 8 april 2013 Delen Geplaatst: 8 april 2013 Bioshock Infinite! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LittleBigMan Geplaatst: 8 april 2013 Delen Geplaatst: 8 april 2013 Deus Ex: Human Revolution Het is niet helemaal mijn kopje thee, maar vermakelijk is het tot op een zekere hoogte wel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.