Ga naar inhoud

Welke game speel jij nu?


as_if_i_care

Aanbevolen berichten

GOW: A begonnen. Na 3 sec had ik meteen weer het idee deel 1, 2 of 3 te spelen. Het ook niet anders verwacht. Het wordt nu wel een beetje saai na al die delen hoor. Hoopte dat het bij deel 3 anders werd toen ie tegen die Titans moest, maar nee. Ben dan ook voor de verandering op normal begonnen. Heb geen zin meer in die frustraties en maanden met 1 spel bezig te zijn. Eigenlijk zou je het spel gewoon via internet moeten volgen alsof het een film is. De filmpjes zijn eigenlijk de reden waarom ik het speel, die zijn gruwelijk, maar de gameplay is zo herhaald en voor mijn gevoel zelfs slechter geworden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet verkeerd, alleen de paarden zijn niet. te. besturen. Die dingen vliegen van links naar rechts en vergen echt wat oefening van je. Verder is het shooten nogal underwelming door het extreme auto-lock systeem, maar verder voelt de wereld echt alsof het leeft. Mensen doen hun eigen ding en leuke random events h ouden je lang bezig.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...