kevinkraakman1 Geplaatst: 9 juni 2013 Delen Geplaatst: 9 juni 2013 Castlevania: Dawn of Sorrow (DS) en Metro: Last Light(PS3) Af en toe een potje DOA 5 of een puzzel van Thomas Was Alone er tussendoor. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DeltaCrow Geplaatst: 9 juni 2013 Delen Geplaatst: 9 juni 2013 Skyrim ^-^ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sabientje65 Geplaatst: 10 juni 2013 Delen Geplaatst: 10 juni 2013 Fallout; New Vegas, heb de game voor PC gekocht en ben er nu dus weer lekker mee bezig. :) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sierrazulu----onezero Geplaatst: 10 juni 2013 Delen Geplaatst: 10 juni 2013 Ga eens heel snel mods downloaden jij! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Squall-2 Geplaatst: 10 juni 2013 Delen Geplaatst: 10 juni 2013 Gisteren weer ff Dead Nation gespeeld, heb hem al platinum gehaald, maar had behoefte aan hersenloos knallen. Kwam tot lvl 2 en wist toen alweer waarom ik het spel nooit zo boeiend vond. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sabientje65 Geplaatst: 10 juni 2013 Delen Geplaatst: 10 juni 2013 Ik heb al een stuk of 40-50 mods er op staan, ik ben blij dat mijn pc de game aan kan (met mods). Er zit namelijk maar 2gb ram op en een 2,0GHZ dual core processor met een oude ATI grafische kaart. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NinoTheKing Geplaatst: 10 juni 2013 Delen Geplaatst: 10 juni 2013 Limbo op de vita ;) Prachtige game!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stan862 Geplaatst: 10 juni 2013 Delen Geplaatst: 10 juni 2013 speel nu klinkt raar curve fever, nu ook fable 3 downloaden voor xbox omdat het gratis is, weet niet of ik het uberhaupt leuk vind, Downloaden duurt onmens lang. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yayooo Geplaatst: 11 juni 2013 Delen Geplaatst: 11 juni 2013 Wachten op vrijdag, LAST OF US!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Coldhandz Geplaatst: 12 juni 2013 Delen Geplaatst: 12 juni 2013 Het is nou ook niet echt een verschrikkelijk grafisch intensieve game Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Coldhandz Geplaatst: 12 juni 2013 Delen Geplaatst: 12 juni 2013 Of je haalt beter internet? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Squall-2 Geplaatst: 12 juni 2013 Delen Geplaatst: 12 juni 2013 Vanochtend begonnen met House Of The Dead Extended Cut ofzo, leuk spel, speelt lekker, beetje zoals de oude delen, foute humor, kan met je maat op de bank spelen, ja leuk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DeltaCrow Geplaatst: 12 juni 2013 Delen Geplaatst: 12 juni 2013 Dissidia Final Fantasy Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kevinkraakman1 Geplaatst: 17 juni 2013 Delen Geplaatst: 17 juni 2013 Thomas Was Alone, Castlevania: Dawn of Sorrow en Mario & Luigi: Bowsers Inside Story. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiebeamalur Geplaatst: 17 juni 2013 Delen Geplaatst: 17 juni 2013 God of War 1 heb ik bijna uitgespeeld (SPOILER heb vandaag de de Pandora Guardian verslagen, dus op naar Ares!) maar ik weet nog niet of ik hierna gelijk ga beginnen aan God of War 2 of aan Red Dead Redemption. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cyborg Geplaatst: 17 juni 2013 Delen Geplaatst: 17 juni 2013 Trine 2; erg mooi spelletje Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GrandWizard Geplaatst: 17 juni 2013 Delen Geplaatst: 17 juni 2013 The Last of Us en fuck yeah wat een game. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
1UP Geplaatst: 17 juni 2013 Delen Geplaatst: 17 juni 2013 GTA IV: The Ballad of Gay Tony Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
radical-x Geplaatst: 17 juni 2013 Delen Geplaatst: 17 juni 2013 The Last of Us, deze game gaf voor mij de doorslag om toch nog een PS3 te kopen ipv te wachten op de volgende generatie, beste beslissing ooit!!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Duck90 Geplaatst: 17 juni 2013 Delen Geplaatst: 17 juni 2013 Gisteren begonnen aan Heavy Rain, heb een uurtje gespeeld, best gekke game. Lijkt veel op Walking Dead, maar dan mooier. Zit er alleen tegenop te kijken dit spel 60x uit te moeten spelen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dark-visje Geplaatst: 17 juni 2013 Delen Geplaatst: 17 juni 2013 Assassin's Creed Brotherhood, mijn doel: voor de 8e keer uitspelen, record staat op 14x voor Assassin's Creed 2. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dark-visje Geplaatst: 17 juni 2013 Delen Geplaatst: 17 juni 2013 Daarbij heb ik Revelations 2x uitgespeeld, de 2e keer was nog eens met tegenzin ook. Assassin's Creed 3 heb ik ook 2x uitgespeeld maar dat komt omdat er zoveel meer tijd per savegame ingaat als bij titels voorheen, ik ben echter wel van plan hem in totaal zo'n 5-6 keer uit te spelen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dark-visje Geplaatst: 17 juni 2013 Delen Geplaatst: 17 juni 2013 Assassin's Creed (1) heb ik 1x uitgespeeld, niks mis met de game, de setting is ook uitstekend maar die game is zo vliegensvlug snel saai. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yayooo Geplaatst: 17 juni 2013 Delen Geplaatst: 17 juni 2013 Last of us. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yayooo Geplaatst: 17 juni 2013 Delen Geplaatst: 17 juni 2013 Er is niks mis maar hij is heel snel saai? Klinkt alsof er toch iets mis is jung :P Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.