LittleBigMan Geplaatst: 30 april 2013 Delen Geplaatst: 30 april 2013 Bioshock Infinite Het is nu vakantie, dus ik heb alle tijd van de wereld om dit meesterwerk uit te plozen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jipmen20 Geplaatst: 1 mei 2013 Delen Geplaatst: 1 mei 2013 Darksiders 2 ben ik nu mee bezig, vette game! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kim Jong Un Geplaatst: 3 mei 2013 Delen Geplaatst: 3 mei 2013 Pokémon Black 2. Leuke game, ik ben altijd al een Pokémon fan geweest, dus moest ik gewoon Black 2 proberen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rhalius Geplaatst: 3 mei 2013 Delen Geplaatst: 3 mei 2013 Deze week bezig met Enclave, Spellforce 2, The Old Republic en Neverwinter Nights. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohneyBurrito Geplaatst: 3 mei 2013 Delen Geplaatst: 3 mei 2013 WarCraft 3! Eén van de beste spellen die ik heb gespeeld! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Squall-2 Geplaatst: 6 mei 2013 Delen Geplaatst: 6 mei 2013 Metroid Prime 2 Echos op hard en meteen 100% scannen, ben al bij het einde nu heel de wereld nog af gaan om alle missiles te vinden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DoublR Geplaatst: 6 mei 2013 Delen Geplaatst: 6 mei 2013 Love it! Vooral de Arthas campaign, fantastisch! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Squall-2 Geplaatst: 6 mei 2013 Delen Geplaatst: 6 mei 2013 Ben trouwens sinds een paar uur bezig met Injustice, denk ga maar eens online proberen. Mijn ass werd zwaar geownd en verkracht door de eerste de beste tegenstander. Ik zie de toekomst somber in. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yayooo Geplaatst: 7 mei 2013 Delen Geplaatst: 7 mei 2013 Ballade van homo Tony. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
r3cgamingcritics Geplaatst: 7 mei 2013 Delen Geplaatst: 7 mei 2013 Dead Island Riptide, Resident Evil 6 en Deadly Premotinion. De laaste twee moet ik nog uitspelen ivm met preview Resident Evil Revelations en review van Deadly premonition. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
elke1988 Geplaatst: 7 mei 2013 Delen Geplaatst: 7 mei 2013 mohaa, napoleon total war, dead island (1) en company of heroes 2 beta Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mrc11 Geplaatst: 7 mei 2013 Delen Geplaatst: 7 mei 2013 Call of Duty 4: Modern Warfare, GTA IV IcenHancer Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
colinch Geplaatst: 7 mei 2013 Delen Geplaatst: 7 mei 2013 Op het moment niks! Ga binnenkort beginnen met dishonored DLC Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiebeamalur Geplaatst: 7 mei 2013 Delen Geplaatst: 7 mei 2013 Ni No Kuni:Wrath of the Witch en Pokémon Ruby Nuzlocke. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sierrazulu----onezero Geplaatst: 7 mei 2013 Delen Geplaatst: 7 mei 2013 Chivalry : Medieval Warfare. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DiFenucci Geplaatst: 8 mei 2013 Delen Geplaatst: 8 mei 2013 Dead island ^^ wil het verhaal weten voordat ik riptide koop. Iemand psn? En wil co-op? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 8 mei 2013 Delen Geplaatst: 8 mei 2013 Ik speel momenteel Dead Island co-op met 2 vrienden op de PS3. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jefftheman Geplaatst: 8 mei 2013 Delen Geplaatst: 8 mei 2013 Ik speel momenteel CoD: BOII. Ik ben bezig om op elke aussault rifle gold camo te krijgen, zodat het diamond wordt! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DoublR Geplaatst: 8 mei 2013 Delen Geplaatst: 8 mei 2013 Ik heb net Tomb Raider binnen en ga daar zo meteen aan beginnen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PenTa Geplaatst: 8 mei 2013 Delen Geplaatst: 8 mei 2013 Vertrek zo naar mijn ouders, nog even vlug een paar potjes 10000000 naar binnen kunnen sneaken. Bij mijn ouders zal het denk ik Pokemon Blue zijn wat de klok slaat als ik me verveel :) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DiFenucci Geplaatst: 8 mei 2013 Delen Geplaatst: 8 mei 2013 Add me maar RAFSOLDIERSS. Ik speel de laatste tijd erg actief, ben verslaafd :p Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiebeamalur Geplaatst: 9 mei 2013 Delen Geplaatst: 9 mei 2013 Nice ik heb nu de PDW 57,Peacekeeper,AN-94,MTAR en (bijna) Type 25 goud. Succes ben namelijk ook bezig voor daimond AR's. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
shannyishere Geplaatst: 16 mei 2013 Delen Geplaatst: 16 mei 2013 Net Red Dead Redemption gekocht, werd tijd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Distilde Geplaatst: 16 mei 2013 Delen Geplaatst: 16 mei 2013 Ben net weer begonnen aan de mass effect trilogie maar dan op hardcore. En ik speel ook nog steeds swtor Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LittleBigMan Geplaatst: 16 mei 2013 Delen Geplaatst: 16 mei 2013 Hitman: Absolution Tot nu toe erg fijn spel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.