Ga naar inhoud

Pray For Paris


levy999

Aanbevolen berichten

Nee, anti als in geloof is schadelijk en dient daarom snel verworpen te worden. Daar is waar een ware anti theist in geloofd. Maar de ruime betekenis van "atheïsme", dus geen anti ontkent alleen religies je. Maar omdat bijna altijd met atheïsme anti theiesme wordt bedoelt ging ik er maar vanuit dat je dat bedoelde. Wel apart dat je anti theisten niet dezelfde vrijheid van godsdienst (geen) gunt als theisten. Lieve schat.

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 253
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ehm dat zei ik niet. Ik zei dat het arrogant is om standvastig te beweren dat een god zowel wél als níet zou bestaan. Heb je mijn post wel gelezen? Of begrijp je het gewoon niet? Moet ik het nog eens uitleggen? Of je een filmpje sturen dat het uitlegt zodat je geen pijn krijgt aan je hersenen van het lezen? Dat laatste was natuurlijk ontzettend overbodig, maar als jij denigrerend gaat doen, doe ik dat ook. Ga je nu maar weer bezig houden met dingen die meer van jou niveau zijn, zoals wat je gaat eten vanavond ofzo.

boys.gif.19dd9db9788bf9b94e60f95649e3720c.gif.fa83cd4c4b469f466a5c64ee0256b065.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet dat dit ''grappig'' bedoeld is enzo maar je stelling is niet helemaal waar. Het ligt er een beetje aan welke stroming van de islam je volgt. Mijn tante en haar dochter bijvoorbeeld zijn ook moslim, maar eten wel gewoon varkensvlees en dragen bijvoorbeeld ook geen hoofddoek enzo. Net als bij alle andere religies zijn er, net als bij de islam, verschillende gradaties in het volgen van het geloof. Geniet van je lettersoep.

boys.gif.19dd9db9788bf9b94e60f95649e3720c.gif.fa83cd4c4b469f466a5c64ee0256b065.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...