AlCheMist Geplaatst: 31 mei 2017 Delen Geplaatst: 31 mei 2017 Allicht, maar dat staat min of meer gelijk aan zesjes halen voor een fatsoenlijke studie. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Geel Geplaatst: 31 mei 2017 Delen Geplaatst: 31 mei 2017 Zie hem hier triest uit de hoek komen! Niets anders kan hij nog nadat er weer een vierletterige naam die begint met een R kwam! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Geel Geplaatst: 31 mei 2017 Delen Geplaatst: 31 mei 2017 >fatsoenlijke studie. Wat versta jij onder 'fatsoenlijke studie'? Gewoon even om een beeld te vormen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 31 mei 2017 Delen Geplaatst: 31 mei 2017 Een met een kans op een baan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 31 mei 2017 Delen Geplaatst: 31 mei 2017 >Allicht, maar dat staat min of meer gelijk aan zesjes halen voor een fatsoenlijke studie. Wel ironisch dat jij dit zegt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
1UP Geplaatst: 31 mei 2017 Delen Geplaatst: 31 mei 2017 >Allicht, maar dat staat min of meer gelijk aan zesjes halen voor een fatsoenlijke studie. GHGHGHGHGHGHGH Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 31 mei 2017 Delen Geplaatst: 31 mei 2017 Wie wil er nou een baan? Lekker werken tot je pensioen yessss Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 31 mei 2017 Delen Geplaatst: 31 mei 2017 >fatsoenlijke studie Alles wat geen cursus is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 31 mei 2017 Delen Geplaatst: 31 mei 2017 Nee. Juist bijna niet, gok ik. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 31 mei 2017 Delen Geplaatst: 31 mei 2017 Woon je wel binnen de singels? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
1UP Geplaatst: 31 mei 2017 Delen Geplaatst: 31 mei 2017 >Wie wil er nou een baan? Lekker werken tot je pensioen yessss Precies, drie kwart van de banen zijn toch bullshit jobs. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
1UP Geplaatst: 31 mei 2017 Delen Geplaatst: 31 mei 2017 Wat maakt het allemaal uit. Gewoon lekker werken in de fabriek toch? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 31 mei 2017 Delen Geplaatst: 31 mei 2017 Lekker je hand ophouden tot je pensioen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
1UP Geplaatst: 31 mei 2017 Delen Geplaatst: 31 mei 2017 Weet ik weet ik, het was niet als sneer bedoelt. Ik wou gewoon je instemming hebben! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EastwoodEagle Geplaatst: 31 mei 2017 Delen Geplaatst: 31 mei 2017 **zucht** Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simon Zegt Geplaatst: 31 mei 2017 Delen Geplaatst: 31 mei 2017 Oh zo waar! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Squall-2 Geplaatst: 31 mei 2017 Delen Geplaatst: 31 mei 2017 Fucking gay Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bnwr Geplaatst: 31 mei 2017 Delen Geplaatst: 31 mei 2017 Ik heb mezelf dus potverdorie een hak gezet hiermee, waardoor dit nu alleen maar op niets of op een serieuze relatie uit kan lopen. En op beide zit ik uiteraard niet te wachten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 31 mei 2017 Delen Geplaatst: 31 mei 2017 Kijk even naar VS als voorbeeld. Militaire scholen in overvloed. In Rusland heb je het ook. Niets mis mee. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 31 mei 2017 Delen Geplaatst: 31 mei 2017 >Ken een chirurg die nu bij de KFC werkt. Lachen man Ken een hitman die koppen splijt voor een kop of vijf Ken een miljonair die nog steeds in een oude Volvo rijdt Ken een domme wijf die jongens pijpt voor een grove prijs Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kimk Geplaatst: 31 mei 2017 Delen Geplaatst: 31 mei 2017 Elke avond kan ik lekker ballen met mijn meisje. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 1 juni 2017 Delen Geplaatst: 1 juni 2017 Uit den ouden doosch. Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 1 juni 2017 Delen Geplaatst: 1 juni 2017 Ik kan schapen zien vanaf mijn werkplek Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 1 juni 2017 Delen Geplaatst: 1 juni 2017 goed Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 1 juni 2017 Delen Geplaatst: 1 juni 2017 Heb je al seks met ze gehad? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten