Jas Geplaatst: 2 juni 2017 Delen Geplaatst: 2 juni 2017 Ik ben blij dat Kotters moeder nog leeft hoor! Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GameGuy Geplaatst: 2 juni 2017 Delen Geplaatst: 2 juni 2017 >Hou eens op Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 2 juni 2017 Delen Geplaatst: 2 juni 2017 Ik zal een wiedergutmachtopic maken! Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 2 juni 2017 Delen Geplaatst: 2 juni 2017 Ik vind het wel kunnen. Wordt daar dan niks mee gedaan? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 2 juni 2017 Delen Geplaatst: 2 juni 2017 https://www.youtube.com/watch?v=vExRc9jkjcg Mooj Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 2 juni 2017 Delen Geplaatst: 2 juni 2017 He kotter Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 2 juni 2017 Delen Geplaatst: 2 juni 2017 http://nos.nl/op3/artikel/2175960-gamers-die-niet-tegen-pesten-kunnen-zijn-gewoon-mietjes.html yo faggot, fucking n00b u suck Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stiffmeister Geplaatst: 2 juni 2017 Delen Geplaatst: 2 juni 2017 tis denk gewoon een levensles voor veel kinderen. Het internet is dan ff wat je in de grote boze wereld allemaal kan tegenkomen, maar dan nog veel 'giftiger'/meer toxic Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Geel Geplaatst: 2 juni 2017 Delen Geplaatst: 2 juni 2017 Vlas-snorren. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 3 juni 2017 Delen Geplaatst: 3 juni 2017 Ik heb er een! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 3 juni 2017 Delen Geplaatst: 3 juni 2017 Poeh je zou maar een iPhone van 580 euro! Kunnen betalen! Heb je toevallig ook een jacht in Monaco? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 3 juni 2017 Delen Geplaatst: 3 juni 2017 Ilja gort? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 3 juni 2017 Delen Geplaatst: 3 juni 2017 Douche+bier+trekken = fijn Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 3 juni 2017 Delen Geplaatst: 3 juni 2017 Bier+tieten=fijner Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 3 juni 2017 Delen Geplaatst: 3 juni 2017 >Gewoon normaal doen Uhurus. Dikke kankerbelg. Hahaha leuk ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 3 juni 2017 Delen Geplaatst: 3 juni 2017 PHtH of Workingplayer? ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 3 juni 2017 Delen Geplaatst: 3 juni 2017 >trekken Aan je vlassnor? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 3 juni 2017 Delen Geplaatst: 3 juni 2017 (y) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 3 juni 2017 Delen Geplaatst: 3 juni 2017 PhtH is een stuk intiligenter Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 3 juni 2017 Delen Geplaatst: 3 juni 2017 Same lol Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 3 juni 2017 Delen Geplaatst: 3 juni 2017 Ik ben PHtH nu ook wel zat hoor. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 3 juni 2017 Delen Geplaatst: 3 juni 2017 >>Zie je aan de manier waarop ik schrijf dat ik Belg ben? Wat maakt dat uit? Alle Belgen moeten dood Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 3 juni 2017 Delen Geplaatst: 3 juni 2017 Ik breek je iPhone se space gay door midden vieze stink gek Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 3 juni 2017 Delen Geplaatst: 3 juni 2017 Sorry relic, ik liet mij even gaan. Ik ben gewoon een beetje jaloers. Ik wil ook graag een kleine iphone se 64gb space gray met mario! Vandaar. Kun je het mij vergeven? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 3 juni 2017 Delen Geplaatst: 3 juni 2017 >>Dus, Marokkanen die in Marokko zijn geboren zijn een ras, en Belgen die in België geboren zijn zijn dan geen ras? Ik ben van het ras Belg, het staat op mijn identiteitskaart. Of wil je dat misschien ook al betwisten? Dat is je nationaliteit, niet je ras. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten